• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2024 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2024 10:50

Detail zákazky Z20247234

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2024 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    06.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.09.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.09.2024 10:50

Základné údaje

Z20247234

OF-292552

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9728763

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46209956

HLINÍKOVÉ KONŠTRUKCIE, s. r. o.

Kopanice 3570/6, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilná tribúna - Pódium so zastrešením

pódium so zastrešením

  • 44100000-1 - Konštrukčné materiály a súvisiace prvky
  • 44112000-8 - Rôzne stavebné konštrukcie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pódium so zastrešením
Funkcia
Certifikované pódium so zastrešením pre profesionálne použitie v exteriéri (prezentačné akcie, rôzne prehliadky, kultúrne predstavenia, vystúpenia, atď.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pódium so zastrešením ks 1
Rozmer plochy pódia m 6 x 4
Rozmer pódiových dosiek m 2 x 1
Hmotnosť pódiových dosiek kg 28 33
Výška pódia m 0,8
Výška profilového rámu konštrukcie pódia cm 8 9
Rozmer nivelizačných pätiek cm 30/60
Nosnosť pódia kg/m2 750
Rozmer zastrešenia m 7 x 5
Výška zastrešenia m 5 6
Výška stupňov schodiska cm 15 17
Gramáž materiálu strešnej plachty g/m2 680
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súčasti pódia pódiové dosky z vodovzdornej protišmykovej preglejky, profilové hliníkové nohy, skrutky, nivelizačné pätky (pre vyrovnanie nerovností terénu), sklopné schody so zábradlím, zábradlie okolo pódia,
- zavetrenie z vnútornej strany, lišty k pódiovej plachte a ostatné súvisiace príslušenstvo pre zabezpečenie statiky pódia
Nástrek konštrukcie RAL6003 – olivovozelená
Spájanie dielcov a nôh v jednom kroku pomocou inbusu M10x110 s navádzaním
Nosná konštrukcia pódia tvrdený hliník z profilového rámu (do ktorého sa vkladajú dielce)
Súčasti zastrešenia pódia oceľové základne, hliníková konštrukcia, strešná nepremokavá impregnovaná odľahčená plachta, zadná a bočné perforované čierne plachty,
- zavetrovacie a kotviace gurtne, kladivá a ostatné súvisiace príslušenstvo pre zabezpečenie statiky zastrešenia
Farebné vyhotovenie strešnej plachty olivovozelená
Názov a logo objednávateľa na čelnom štíte strešnej plachty 32 znakov + logo po oboch krajoch (upresníme do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy)
Montáž pódia so zastrešením áno
Zaškolenie minimálne 3 zástupcov preberajúceho k montáži, manipulácií a údržby pódia áno
Statický posudok, montážny návod, technická dokumentácia pódia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dodania do miesta plnenia, montáže a zaškolenia obsluhy k skladaniu, manipulácií a údržby pódia. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy, montážou pódia a jeho zastrešenia, zaškolením obsluhy v mieste dodania. Dodávateľ dodá predmet zmluvy so statickým posudkom zastrešenia, montážnym návodom a príslušnou technickou dokumentáciou.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi: podrobný technický popis s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny  bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa a fotografie dodávaného predmetu zákazky .
Kontaktná osoba objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia podrobného technického popisu s uvedením presnej cenovej špecifikácie, a fotografií dodávaného výrobku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 5 pracovných dní vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra nebola doručená na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu, ktorú uvedie kontaktná osoba objednávateľa.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej  špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého a nevystavovaného tovaru (rok výroby 2024, príp. 2023) 1. akostnej triedy v súlade so špecifikáciou.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a  pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacích listov preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom/objednávkovom formulári, resp. kúpnej zmluve ( napr. nepredloženie fotografií alebo technického opisu s presnou cenovou špecifikáciou, atď.) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

09.09.2024 08:00 — 29.11.2024 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

28 180,00

23 483,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.08.2024 11:05

06.09.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.09.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 300
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2024 11:46 - Vstupná ponuka 28 180,00 € Cena s DPH
05.09.2024 11:46 - Najvýhodnejšia ponuka 28 180,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS