• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2024 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2024 11:07
  •    Zrušenie zákazky
    04.09.2024 11:09

Detail zákazky Z20247232

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2024 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2024 11:07
  •    Zrušenie zákazky
    04.09.2024 11:09

Základné údaje

Z20247232

OF-292712

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačové kurzy – Balík Microsoft Office I. a II., Microsoft SharePoint I. a II., Makrá a VBA pre MS Excel

Počítačový kurz, informačné technológie, Microsoft Office, SharePoint a Makrá VBA pre MS Excel

  • 80533200-1 - Počítačové kurzy
  • 80000000-4 - Vzdelávacie a školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačové kurzy – Balík Microsoft Office I. a II., Microsoft SharePoint I. a II., Makrá a VBA pre MS Excel
Funkcia
Funkcia: 24. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie
  2) tvorenie veľkých dokument    a) štruktúra dokumentu    b) definícia pojmov sekcia a referencia a kde je nutné ich používať    c) efektívny postup pri tvorbe rozsiahleho dokumentu
  3) tvorba referencií    a) automatická tvorba obsahu, nastavenie obsahu, formátovanie obsahu    b) číslovanie obrázkov a tabuliek, tvorba zoznamu tabuliek a obrázkov    c) poznámky pod čiarou a koncové poznámky    d) krížové odkazy    e) citácie a zoznam použitej literatúry    f) tvorenie registra dokumentu
  4) štruktúra dokumentu    a) delenie dokumentu na sekcie, typy zlomov sekcií    b) nastavenia strany v sekciách    c) tvorenie hlavičky a päty v dokumente rozdelenom na sekcie
  5) Zabezpečenie Word dokumentu    a) Ochrana proti neoprávnenému otvoreniu    b) Zabezpečenie proti zmene formátovania a obsahu    c) Ochrana údajov proti kopírovaniu    d) Nastavenie finálnej verzie a šifrovanie    e) Pripojenie cudzieho dokumentu    f) Vytvorenie hlavného dokumentu s niekoľkých čiastkových
  6) Revidovanie dokumentu    a) Jednoduchá revízia použitím komentárov    b) Sledovanie zmien dokumentu a ich revidovanie    c) Spôsoby zobrazenia revidovaného dokumentu    d) Zabezpečenie revízie    e) Nastavenie možností sledovania    f) Porovnanie obsahu dvoch dokumentov    g) Zlúčenie dvoch verzií dokumentov
  9) Tvorenie listov a e-mailu  10) Tvorba šablón    a) Význam dokumentu typu šablóna    b) Ukladanie šablóny, význam priečinku moje šablóny    c) Nástroj organizátor na organizovanie štýlov medzi šablónami a dokumentmi
  11) Elektronické formuláre    a) Čo sú to formulárové prvky a aký je ich rozdiel oproti ActiveX prvkom    b) Nastavenia formulárových prvkov        i) Textové polia    c) ActiveX prvok tlačidlo možností a jeho nastavenie    d) Zabezpečenie formulára
Microsoft Excel pre pokročilých  1) Tvorba makier    a) vytvorenie jednoduchého programu pomocou nahrávania makier    b) možnosti ukladania makra    c) absolútne a relatívne adresovanie pri nahrávaní    d) zabezpečenie makier    e) spôsoby spustenia vytvoreného makra    f) popis vývojového prostredia VBA    g) napísanie nového makra pomocou funkcií msgbox a inputbox
  2) Tvorenie vlastných funkcií    a) definovanie pojmov vstupná a návratová hodnota    b) nastavenie dátových typov pre vstup a výstup
  4) Volanie podprocedúry (podporgramu)    a) rozdiely pri volaní procedúr typu Sub a function    b) nastavenie platnosti volaných procedúr
  6) Práca s textom    a) Jednoduché rozdelenie textu na niekoľko buniek, Funkcia CONCATENATE
Obsah kurzov bude dohodnutý aktuálne podľa požiadaviek účastníkov daného kurzu..
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu.
Miesto konania kurzu v priestoroch dodávateľa alebo objednávateľa po vzájomnej dohode na daný kurz.
Kurzy sa musia ukončiť do 30.11.2024 vrátane dodania faktúry.
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Požaduje sa vyhotovenie prezenčných listín na dané kurzy, ktoré musia byť dodané spoločne s faktúrou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office I - Základný osoba 10
Microsoft Office II - Pokročilý osoba 10
Microsoft SharePoint I - Základný osoba 5
Microsoft SharePoint I - Pokročilý osoba 5
Makrá a VBA pre MS Excel osoba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické vybavenie školiacej miestnosti Poskytovateľ zabezpečí potreb. techn. vybav. škol. priest. dodávateľa/ objednávateľa, poskytne bezplatný prenájom notebookov s MS Office  pre každého účastníka kurzu a študij. materiály .
Výstup aktivity Osvedčenie o absolvovaní kurzu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Faktúra za dodanú službu - cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním  požadovanej služby (náklady na lektorov, technické vybavenie školiaceho priestoru objednávateľa/ dodávateľa, vrátane prenájmu notebookov a poskytnutia školiacich materiálov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

09.09.2024 10:57 — 30.11.2024 10:57

1,00 Súbor

12 000,00

7 792,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.08.2024 11:00

04.09.2024 11:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2024 11:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 228
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS