• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2024 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2024 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2024 10:35

Detail zákazky Z20247224

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2024 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2024 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2024 10:35

Základné údaje

Z20247224

OF-292047

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9712507

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

36827631

AVIR, s.r.o.

Záhumenice 15, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Intellij IDEA

Intellij, IDEA, licencie, integrované vývojové prostredie, IDE

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 48218000-9 - Softvérový balík na riadenie licencií
  • 48100000-9 - Softvérový balík pre konkrétne odvetvie

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Intellij IDEA Ultimate na 12 mesiacov
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup licencií Intellij IDEA Ultimate pre programátorov pracujúcich s jazykom JAVA, verzia 8 a vyššie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
licencie Intellij IDEA Ultimate ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronické licencie podľa požadovaného počtu používateľov na obdobie 12 mesiacov
Aktivácia per user na základe platnej licencie
Licencie sú určené pre prostredie IDE pre JAVA a Kotlin
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Poskytovateľ je povinný poskytnúť licencie tak, aby neboli zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom.
2. Poskytovateľ musí byť zmluvným partnerom výrobcu pre predaj softvérových licencií k produktu.
3. V prípade, ak takéto partnerstvo nie je možné overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu pre predaj týchto produktov na území SR, poskytovateľ je povinný predložiť dokument potvrdzujúci, že je oprávnený dodávať predmet zákazky objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
4. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním licencií.
5. Ak nie je možné platnosť a aktuálny stav podpory overiť na verejne prístupnej databáze výrobcu alebo partnerov výrobcu, Poskytovateľ je povinný predložiť objednávateľovi potvrdenie výrobcu o poskytnutí podpory v súlade s funkčnou špecifikáciou.
6. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú špecifikáciu, ako aj nepredloženia ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu a porušenie povinnosti podľa bodov 1, 2, 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
7. Predávajúci je povinný dodať predmet Zmluvy t. j. aktivovať predmetné licencie u výrobcu do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy s platnosťou licencií na obdobie 12 mesiacov.
8.  Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar spolu s implementáciou a aktiváciou licencií v dohodnutom čase, množstve, rozsahu, kvalite a overiť úspešnú aktiváciu daných licencií.
9. Fakturácia po poskytnutí celého plnenia predmetu zákazky po riadnom prevzatí a potvrdení plnenia na základe preberacieho protokolu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 29 Augusta, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.09.2024 09:00 — 10.09.2025 09:00

7,00 ks

4 135,00

4 135,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.08.2024 09:26

04.09.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 524
 18
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2024 12:36 - Vstupná ponuka 4 095,00 € Cena bez DPH
02.09.2024 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 4 040,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS