• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2024 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2024 11:07
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2024 12:05

Detail zákazky Z20247191

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2024 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2024 11:07
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2024 12:05

Základné údaje

Z20247191

OF-292668

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9698533

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35674148

BVH, spol. s r.o.

Ulica stavbárov 21, Prievidza, 971 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základný kurz práce vo výškach a nad voľnou hĺbkou pomocou špeciálnej a lanovej techniky a Oboznamovanie a informovanie (OI)

kurz, práce vo výškach

  • 80000000-4 - Vzdelávacie a školiace (výcvikové) služby
  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základný kurz práce vo výškach a nad voľnou hĺbkou pomocou špeciálnej a lanovej techniky
Funkcia
Základný kurz práce vo výškach a nad voľnou hĺbkou pomocou špeciálnej a lanovej techniky
Oboznamovanie a informovanie (OI)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základný kurz práce vo výškach a nad voľnou hĺbkou pomocou špeciálnej a lanovej techniky osoba 5
Oboznamovanie a informovanie (OI) osoba 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odborné základné školenie na práce vo výškach a nad voľnou hĺbkou pomocou špeciálnej a lanovej techniky
Oboznamovanie a informovanie (OI)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Základný kurz a OI vykoná spoločnosť, ktorá disponuje oprávnením vydaným Úradom bezpečnosti práce SR na výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce.
Spoločnosť vykonávajúca kurz musí v dobe plnenia disponovať platným oprávnením vydaným Úradom bezpečnosti práce SR na výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce.
Osvedčenú kópiu platného oprávnenia, ktoré vydal Úrad bezpečnosti práce SR na výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce a overenú kópiu oprávnenia podnikať s predmetom zákazky predloží dodávateľ služby zadávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Po úspešnom absolvovaní základného kurzu prác vo výškach a nad voľnou hĺbkou pomocou špeciálnej a lanovej techniky a OI, bude absolventovi spoločnosťou vydaný certifikát/preukaz a Prezenčná listina účastníkov kurzu.
Cena uvedeného kurzu musí byť konečná, vrátane ceny certifikátu/preukazu, skúšok, kolkov, poštovného a iných platených náležitostí prináležiacich k úkonu vydania certifikátu/preukazu.
Dodávateľ služby zabezpečí potrebný školiaci priestor, potrebné školiace materiály a praktické pomôcky (postroje, laná, helmy atď.) na čas vykonania kurzu.
Presný termín kurzu bude upresnený telefonicky minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním kurzu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v opisom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Splatnosť faktúry do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ukončenie kurzu vrátane doručenia faktúry najneskôr do 30.11.2024
Názov Upresnenie
Miesto plnenia u dodávateľa služby

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

06.09.2024 11:09 — 30.11.2024 11:10

1,00 Súbor

2 950,00

1 618,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2024 11:13

02.09.2024 11:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2024 11:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 32
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2024 10:25 - Vstupná ponuka 2 949,00 € Cena s DPH
02.09.2024 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 654,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS