• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2024 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2024 10:20

Detail zákazky Z20247190

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2024 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2024 10:20

Základné údaje

Z20247190

OF-289749

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9698541

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

35874791

GeneTiCA s.r.o.

Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sekvenátor novej generácie

sekvenovanie, sekvenátor novej generácie, genetický analyzátor

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sekvenátor novej generácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapacita získaných dát na jeden sekvenačný beh gigabáz 1,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompaktný nízkokapacitný stolný sekvenátor novej generácie (NGS), so schopnosťou rýchleho sekvenovania malých genómov alebo menšieho počtu génov, využiteľný pre molekulárno-genetickú diagnostiku. áno
V rámci prístroja je požadovaná automatická generácia sekvenačných klastrov a vykonanie sekvenačnej reakcie v uzatvorenom systéme áno
Dĺžka sekvenačného čítania maximálne 2 x 150 bp pri čítaní z oboch strán "pair-end", možnosť sekvenácie kratších fragmentov áno
Kvalita sekvenovania na hladine Q30 – viac ako 80 % báz (pri dĺžke čítania 2 x 150 bp) áno
Je požadované aby vnútorný počítač sekvenátoru používal OS Windows áno
Súčasťou systému musí byť software na spracovanie primárnych dát s výstupom vo formáte FASTQ na spracovanie špecializovaným softwarom áno
Sekvenovanie pomocou SBS technológie (sequencing by synthesis), ktorá detekuje fluorescenciu odštiepenej značky reverzibilného terminátoru áno
Súčasťou je i záložný zdroj, ktorého funkciou je krátkodobé udržanie dodávky energie v prípade nestability vstupného napätia, alebo pri úplnom výpadku siete áno
Súčasťou dodávky sú reagencie určené na zaškolenie personálu a s tým spojené pilotné analýzy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja na mieste plnenia, zabezpečenia záručného servisu a odovzdania dokumentácie.
Vrátane zaškolenia zamestnancov užívateľa do obsluhy.
Požaduje sa záručná doba v trvaní minimálne 24 mesiacov. Počas záručnej doby vykonáva dodávateľ povinné preventívne prehliadky a kontroly, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkaný prístroj. Prehliadky a kontroly sú zahrnuté v cene.
Vrátane autorizovanej servisnej podpory s nástupom do 5 pracovných dní po dobu dvoch rokov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný prístroj.
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením jednotkovej ceny v € bez DPH,  ceny za celý predmet zákazky celkom v € bez DPH, sadzby DPH v %, ceny za celý predmet zákazky celkom v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska , spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa prístroja, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného prístroja.
Požaduje sa v zmysle § 340 b, ods. 5 Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ prístroja je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní od dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný prístroj.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR. V prípade porušenia tejto povinnosti je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z istiny pohľadávky.
Pokračovanie: Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z takejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom objednávateľa ako dlžníka.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa § 303 a nasl. Obchodného zákonníka. V prípade porušenia tejto povinnosti je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z istiny pohľadávky. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vylučuje uzavretie dohody podľa predchádzajúcej vety.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

10.09.2024 07:00 — 10.12.2024 15:30

1,00 celok

33 166,00

33 166,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky v zmysle článku I. písm. jj) Trhového poriadku Obchodných podmienok elektronickej platformy, t.j. opis predmetu plnenia, v ktorom dodávateľ ku požiadavkám na technicko-medicínske parametre uvedené v objednávkovom formulári uvedie konkrétne technické parametre ponúkaného predmetu plnenia s uvedením výrobcu, resp. typového označenia predmetu plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.08.2024 09:14

02.09.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 602
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2024 11:05 - Vstupná ponuka 33 166,00 € Cena bez DPH
29.08.2024 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka 33 160,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS