30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31598536
ZTS Elektronika SKS s.r.o.
Trenčianska 19, Nová Dubnica, 01851, SVK
Kalibrácie meradiel na meranie tepelných a technických veličín
kalibrácia
Služba
1. Kalibrácia záznamníku teploty a vlhkosti
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie kalibrácie a vystavenie kalibračného certifikátu na zariadení - záznamník teploty a vlhkosti COMET U3120 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záznamník teploty a vlhkosti COMET U3120 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kalibrácia COMET U3120 | celý rozsah |
Súčasťou dodania služby: | kalibračný certifikát |
Názov |
Kalibráciu môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenie. O tomto oprávnení sa požaduje predložiť dokument do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy o poskytovaní služby. |
Objednávateľ zabezpečí dodanie a prevzatie zariadení v rámci SR vlastnými prostriedkami. |
Požaduje sa, aby odovzdanie a prevzatie prístroja bolo vykonané v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod. |
Dodávateľ vystaví kalibračný certifikát (protokol) o vykonaní kalibrácie na každé jedno meradlo. |
Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní kalibrácie do prevádzkovej dokumentácie. |
Dodávateľ odovzdá skalibrované zariadenie na základe kalibračného listu - servisného protokolu. Servisný protokol musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
Dodávateľ na vykonanú službu - kalibráciu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku. |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy. Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom - resp. servisným protokolom, musí byť servisný protokol jej súčasťou. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Jelenecká ulica (11. brigáda VzS Nitra), Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
02.09.2024 08:00 — 31.10.2024 16:00
1,00 položky OF
267,60
223,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2024 16:55
28.08.2024 10:00
28.08.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2024 12:11 - Vstupná ponuka | 267,60 | € | Cena s DPH |
26.08.2024 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 264,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: