• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2024 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2024 10:50

Detail zákazky Z20247118

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2024 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2024 10:50

Základné údaje

Z20247118

OF-292566

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9691572

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

35790253

Petit Press, a.s.

Lazaretska 12, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inzercia v tlačených médiách

inzercia, vkladaná inzercia, reklamné služby, propagácia

  • 79342200-5 - Propagačné služby
  • 79340000-9 - Reklamné a marketingové služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Inzercia v tlačených médiách
Funkcia
Inzercia v tlačených médiách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Inzercia v tlačených médiách ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Inzerát Zverejnenie inzercie v celoslovenskom printovom médiu – denníku, farebnosť  CMYK. Rozmer inzerátu približne 122x64. Uverejnenie 1 x v celoslovenskom vydaní. Dodržanie riadkovania znenia inzerátu.
Inzercia v tlačených médiách Informovanie verejnosti o činnosti, aktivitách a propagácií objednávateľa prostredníctvom vkladanej inzercie v celoslovenskom printovom médiu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa celkové náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky vrátane dopravy.
Služba musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 24 hodín odo dňa uzavretia zmluvy grafický náhľad na konečnú podobu zverejneného inzerátu.
Objednávateľ obratom, najneskôr do 24 hodín sa vyjadrí ku finálnej verzii. Po odsúhlasení, dodávateľ zverejní inzerát.
Faktúra musí všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry s 30 dňovou splatnosťou. Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zverejnenie inzerátu najneskôr do 6.9.2024
Dodávateľ spolu s faktúrou dodá aj min. jeden výtlačok s uverejneným inzerátom.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitné námestie 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

03.09.2024 08:00 — 06.09.2024 14:00

1,00 celok

370,00

370,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.08.2024 13:02

30.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2024 14:11 - Vstupná ponuka 113,20 € Cena bez DPH
26.08.2024 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 113,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS