00316792
Mesto Martin
Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Zabezpečenie dodávok strukovín , cukru a soli pre kuchyňu
strukoviny, fazuľa, hrach, šošovica, cukor
Tovar, Služba
1. Ryža a strukoviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávok strukovín, cukru a soli pre kuchyňu na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovacieho zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Fazuľa bango farebná veľká 250 g | kg | 100 | ||
Fazuľa farebná Omega malá 500 g | kg | 200 | ||
Fazuľa biela Omega malá 500 g | kg | 200 | ||
Hrach suchý, lúpaný, žltý 500 g | kg | 200 | ||
Šošovica suchá, lúpaná 500 g | kg | 250 | ||
Soľ stolová 1 kg balenie | kg | 1000 | ||
Cukor kryštálový balenie 1 kg | kg | 500 | ||
Cukor práškový balenie 1 kg | kg | 100 | ||
Stévia - náhrada za cukor | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kvalita výrobkov | 1. trieda, výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na ryžu, strukoviny, obilniny a olejniny |
Názov |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne). |
Predmet zákazky nebude dodaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v priemere 1 krát za týždeň na základe čiastkovej objednávky. |
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení neskorších predpisov, musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby, názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ceny uvedené v cenovej ponuke sú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 1 pracovného dňa od uplatnenia "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude telefonická alebo písomná - doručená elektronicky. |
Dodávky predmetu zákazky je možné realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s dodávateľom telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 12 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar v baleniach, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii. V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych dôvodov schopný dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase objednávateľa dodať tovar aj v inej veľkosti balenia za podmienky dodržania zmluvnej jednotkovej ceny. |
Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú predpokladané, nie záväzné, ale sú závislé na počte stravníkov objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodávať jednotlivé položky počas platnosti zmluvy za jednotkové ceny, ktoré uvedie v položkovitom rozpočte podľa bodu 3. osobitných požiadaviek na plnenie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Škultétyho 15, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.09.2024 00:00 — 01.09.2025 23:59
1,00 súbor
5 000,00
4 166,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2024 11:26
26.08.2024 08:15
26.08.2024 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.08.2024 16:20 - Vstupná ponuka | 4 999,99 | € | Cena s DPH |
22.08.2024 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 990,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: