• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2024 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    26.08.2024 10:03

Detail zákazky Z20247101

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.08.2024 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    26.08.2024 10:03

Základné údaje

Z20247101

OF-292232

zrušená

Objednávateľ

00628115

Domov sociálnych služieb - Púchov - Nosice

Nosice 57, Púchov, 02001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Seniorkreslo

polohovacie kreslo, pojazdné

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 5 ks seniorkreslo
Funkcia
Polohovacie kreslo pojazdné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Seniorkreslo ks 5
výška mm 1000 1140
šírka mm 600 800
hĺbka mm 780 1450 podľa nastavenia polohy
výška sedadla mm 470 480
nosnosť kresla kg 150
priemer kolieska mm 80 125
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pevná a stabilná drevená konštrukcia kresla  z masívneho buku Povrchová úprava predstavuje vysoké nároky pre bezpečnosť a pre zdravie. Ide o ekologickú, nezávadnú a ľahko čistiteľnú povrchovú úpravu , ktorá je pružná, nepraská a je odolná voči vode, káve atď.
ergonomicky tvarované operadlo polohovateľné, wingback
výklopná podnožka - podpora pre nohy prepravovanej osoby, stúpačka
kolieska brzdené  v počte 4 ks
plne sklápací mechanizmus môže obsluhovať personál ako aj sediaca osoba.
pevné  čalúnené područky
možnosť plynulého posúvania sedáku vpred
madlo pre obsluhu
snímateľné látkové poťahy prateľné pri teplote 40°
sedák pod  poťahom čalúnený, umývateľný, dezinfikovateľný, nepremokavý
podhlavník ergonomicky tvarovaný, ušiak
sedák oddelený od operadla pre zamedzenie vzájomnému znečisteniu
poťah koženka
príslušenstvo : jedálenská doska odberateľná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže, zaškolenia personálu
Záruka 24 mesiacov
Záručný a pozáručný servis. Nástup technika na servis do 10 dní od nahlásenia poruchy/vady.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien a sadzby DPH, do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požadujeme predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF.
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok .
Požadujeme predložiť doklady k riadnemu užívaniu predmetu zákazky (certifikáty, doklady o zhode, návod v slovenskom jazyku, a pod.), protokol o prevzatí/inštalačný protokol, záručný list.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný.
Fakturácia bude realizovaná po kompletnom dodaní predmetu zákazky. Obstarávateľ neposkytuje finančnú zálohu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne verejné obstarávanie zrušiť.
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar u objednávateľa na vlastné náklady
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. Dodaný tovar musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie
Dodávateľ oznámi telefonicky alebo emailom odberateľovi dodanie tovaru min. 2 pracovné dni pred dodávkou tovaru. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní od 7, 00 - 14,30 hod.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nosice 57, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

15.10.2024 11:15 — 15.10.2024 11:15

5,00 ks

4 380,00

4 380,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.08.2024 11:16

26.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 336
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2024 09:58 - Vstupná ponuka 4 377,00 € Cena s DPH
26.08.2024 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 4 377,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS