• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2024 16:05
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2024 14:50

Detail zákazky Z20247085

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2024 16:05
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2024 14:50

Základné údaje

Z20247085

OF-292527

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9682121

Objednávateľ

30796491

Environmentálny fond

Nevädzová 806/5, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

50886771

AQUA PRO EUROPE, a.s.

Pod Furčou 7, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pramenitá voda balená

voda, pramenitá voda, prenájom, dávkovač, sanitácia, pitný režim

  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15981100-9 - Nesýtené minerálne vody
  • 98342000-2 - Služby týkajúce sa pracovného prostredia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pramenitá voda - balená
Funkcia
Pramenitá voda určená na zabezpečenie pitného režimu na pracoviskách.
Dodávka pramenitej vody balená v polykarbonátových fľašiach pre dávkovacie stojany.
Dodávka plastových jednorázových pohárikov k dávkovačom vody.
Prenájom, dodávka, údržba dávkovačov vody.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Balená pramenitá voda v polykarbonátových fľašiach ks 400
Objem 1 polykarbonátovej fľaše liter 18,9
Jednorázové transparentné plastové poháriky s objemom 200 ml balené po 50 alebo 100 ks balenie 800
Dávkovacie výdajníky s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou zabudovaným ozonizérom (prenájom) ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Polykarbonátové fľaše objem 18 až 20 litrov
Neporušenosť uzáverov fľaše musia byť hygienicky uzatvorené s neporušeným systémom napojenia
Plastové poháriky 200 ml, transparentné, určené pre chladené aj horúce nápoje, balené po 50 alebo 100 ks
Dávkovací výdajník prenájom 4 ks dávkovacích výdajníkov na horúcu a studenú vodu s  garantovanou každodennou automatickou sanitáciou zabudovaným ozonizérom,
Zloženie balenej vody pramenitá voda s nízkym obsahom minerálov, zbavená chlóru a iných nebezpečných látok, vhodná na každodennú konzumáciu, dodávaná maximálne do 7 dní od naplnenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na miesta plnenia určené objednávateľom.
Dodávateľ predloží podrobný položkovitý rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, kde budú uvedené nasledovné ceny bez DPH a s DPH: jednotková cena za dodávku jedného balenia/fľaše pitnej vody vrátane objemu v litroch dodávaného balenia, jednotková cena za prenájom jednotlivých dávkovačov za 1 mesiac (cena zahŕňa aj pravidelnú servisnú činnosť-čistenie dávkovača), cena za dodávku 50 alebo 100 ks plastových pohárikov (1 balenie).
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť kópiu aktuálneho rozboru pramenitej vody, resp. doklady tomu zodpovedajúce, ktorými preukáže čistotu, zdravotnú nezávadnosť a pôvod dodávanej vody, ako aj povolenie k plneniu pramenitej vody a to do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Uzatvárací systém dodávaných fliaš pitnej vody musí byť v neporušenom stave.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácii: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo.
Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00.
Dodané dávkovače pramenitých vôd musia byť: označené názvom dodávateľa (napr. logo, nálepka a pod.) za účelom ich rýchlej a jednoduchej identifikácie.
Výmenu prázdnych  fliaš za plné v jednotlivých dávkovačoch, manipuláciu s fľašami v rámci objektu a presun fliaš zo stojanov k dávkovačom bude zabezpečovať objednávateľ vlastnými pracovníkmi.
V rámci prenájmu dávkovačov vody dodávateľ zabezpečí ich rozšírenú sanitáciu pravidelne, najmenej raz za 4 mesiace, vrátane výmeny výpustov a odpadových nádob. Termín sanitácie dodávateľ oznámi odberateľovi minimálne 2 pracovné dni vopred.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť neprerušované  doplňovanie spotrebného materiálu, vody a funkčnosť zariadení tak, aby bolo zabezpečené kontinuálne poskytovanie služby.
Požaduje sa v rámci prenájmu dávkovača pramenitej vody poskytnúť bezplatné servisné služby, a to s nástupom na servis a odstránením poruchy (vady) v lehote do 48 hodín od písomného nahlásenia poruchy alebo vady dodávateľovi.
Dodávateľ predloží certifikát k dávkovaču vody a ozónovaciemu zariadeniu.
Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu písomne informuje objednávateľa o každej zmene , ktorá môže mať vplyv na kvalitu dodávanej vody. Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá porušením uvedenej povinnosti objednávateľovi alebo tretím osobám vznikne.
Objednávateľ požaduje fakturáciu za plnenie predmetu zákazky na základe dodacích listov potvrdených objednávateľom vždy po dodaní predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia.
Množstvo odobratých jednotlivých položiek uvedených v rámcovej dohode je iba predpokladané množstvo počas trvania zmluvy. Toto množstvo môže byť zmenené a závisí od skutočných potrieb objednávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ dávkovačov vody na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania dávkovače vody, stojany na fľaše a všetko príslušenstvo v lehote do 5 pracovných dní od ukončenia zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať nájom dávkovačov a stojanov za obdobie od ukončenia zmluvy do času ich odvozu dodávateľom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v kvalite alebo v lehote podľa tejto zmluvy, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Zmluva s platnosťou 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti deň po zverejnení v centrálnom registri zmlúv sa ukončí termínom uplynutia platnosti zmluvy, alebo vyčerpaním zmluvnej ceny, podľa toho ktorá z uvedených podmienok nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nevädzová 806/5, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

400,00 fľaša 18,9 l

3 598,80

2 999,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2024 16:05

28.08.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 279
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2024 12:21 - Vstupná ponuka 3 598,80 € Cena s DPH
23.08.2024 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka 3 598,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS