35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44248881
ROTHLEHNER pracovné plošiny s.r.o.
Novozámocká 102, Nitra, 94905, SVK
NÁKUP TUNELOVEJ PLOŠINY
Plošiny, nožnicové plošiny
Tovar, Služba
|
1. NÁKUP TUNELOVEJ PLOŠINY
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je nákup a dodanie 4 (štyroch) kusov tunelovej plošiny, ktoré budú slúžiť na vykonávanie operatívnych činností pri výkone údržby v Stredisku správy a údržby diaľnic (ďalej len „SSÚD“), SSÚD 5 Považská Bystrica (1ks), SSÚD 9 Mengusovce (2ks) a SSÚD 11 Prešov (1ks), ktoré budú zároveň miestom dodania predmetu zmluvy (ďalej len „miesto dodania“). |
| Zariadenia sú potrebné na vykonávanie prác vo výškach pri údržbe tunela. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nová pracovná plošina - nožnicová | ks | 4 | ||
| Naftový motor, s výkonom min. 18,5 kW | kW | 18,50 | ||
| Pracovná výška | m | 9,5 | 10,50 | |
| Výška podlahy koša (v maximálnej polohe) | m | 7,50 | ||
| Výška podlahy koša (v minimálnej polohe) | m | 1,30 | ||
| Vonkajšie rozmery pracovného koša (dĺžka) | m | 2,4 | ||
| Vonkajšie rozmery pracovného koša (šírka) | m | 1,10 | ||
| Možnosť rozšíreného (min. mechanicky) pracovného koša do dĺžky | m | 4,40 | ||
| Celková výška v transportnej výške | m | 2,60 | ||
| Svetlosť podvozku | m | 0,20 | ||
| Počet osôb v pracovnom koši (interiér) | osoba | 3 | ||
| Počet osôb v pracovnom koši (exteriér) | osoba | 3 | ||
| Nosnosť pracovného koša | kg | 560 | ||
| Celková hmotnosť tunelovej plošiny | kg | 3800 | ||
| Rýchlosť pojazdu v transportnej polohe | km/h | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Hydraulické podpery s automatickou niveláciou plošiny (pozdĺžny a priečny smer) | |
| Pojazd štyri kolesá s pohonom všetkých štyroch kolies. | |
| Požadovaný pojazd tunelovej plošiny aj v pracovnej výške 9,70 m | |
| Kolesá terénne / plnené penou | |
| Ventil na manuálne spúšťanie koša, resp. núdzové spúšťanie | |
| Ovládanie proporcionálne aj z pracovného koša, s obojstranným ovládaním kolies, počas jazdy a práce | |
| Počítadlo prevádzkových hodín | |
| Výstražné osvetlenie na podvozku (LED majáky) | |
| Zvuková signalizácia pri pohybe plošiny | |
| Klaksón | |
| Zásuvka 230V v pracovnom koši |
| Názov |
| NÁZOV |
| Nákup nových tunelových plošín, ktoré sú predmetom zmluvy v súlade s opisným formulárom. Nákup tunelových plošín spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“). |
| PLNENIE |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 180 (stoosemdesiat) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
| Dodávateľ dodá predmet zmluvy, vrátane dopravy. |
| Dodávateľ je povinný oznámiť minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním predmetu zmluvy osobe zodpovednej za Objednávateľa, e-mailom presný termín dodania predmetu zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky servisným technikom Dodávateľa. |
| Objednávateľ požaduje zaškolenie najmenej 2 (dvoch) svojich pracovníkov. |
| Dodávateľ pri odovzdaní predmetu zmluvy predloží: |
| • preberací protokol, |
| • protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, |
| • revíznu správu na zdvíhacie zariadenie, |
| • revíznu správu na elektroinštaláciu v pracovnom koši s prúdovým chráničom, |
| • prehlásenie o zhode (CE), |
| • návod na obsluhu a údržbu predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku (podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky), |
| • záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, |
| • výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
| Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
| • doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na predmet zmluvy |
| NÁVRH PLNENIA |
| Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy vlastný Návrh plnenia s podrobným aktualizovaným rozpočtom. |
| Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie a technických vlastností Opisného formuláru. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“). |
| CENA |
| Cena musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravných nákladov súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy. |
| Cena za dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
| K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| Jednotková cena predložená v Návrhu plnenia je pevná a nemenná počas celej doby trvania Zmluvy. |
| Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného predmetu zmluvy. |
| PLATOBNÉ PODMIENKY |
| Dodávateľ vystaví faktúru za predmet zmluvy a doručí ju vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vyhotovení. |
| Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Prílohu faktúry tvorí Preberací protokol a Protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa |
| Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
| Úhrada celkovej ceny za predmet zmluvy bude realizovaná jednorazovo, bezhotovostným platobným stykom. |
| ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
| Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru. |
| Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu a Protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje, že Dodávateľ musí zabezpečiť bezplatný záručný servis vrátane dodania náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu Preberacieho protokolu Objednávateľom. |
| Objednávateľ reklamáciu prípadných vád týkajúcich sa Predmetu zmluvy uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne najbližší pracovný deň. |
| Po uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný na vopred určenom mieste (e-mailom), prevziať reklamovaný tovar na vlastné náklady. |
| ODSTÚPENIE / PORUŠENIE ZMLUVY, |
| V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Zmluvy, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať Preberací protokol, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov. |
| USTANOVENIA |
| Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Slovenská republika
10.09.2024 09:00 — 08.03.2025 12:00
4,00 ks
195 280,00
195 280,00
Vlastný návrh musí spĺňať technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu opisného formulára OF-291187, ktorý je po karanténe.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2024 15:02
05.09.2024 09:00
05.09.2024 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.08.2024 15:57 - Vstupná ponuka | 195 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 21.08.2024 15:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 195 000,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: