• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2024 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2024 10:50

Detail zákazky Z20247057

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2024 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2024 10:50

Základné údaje

Z20247057

OF-292464

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9666575

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Univerzálna stolová centrifúga

centrifugácia, oddeľovanie látok

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Univerzálna stolová centrifúga s uhlovým rotorom pre 24 ks 1,5 /2,0 ml skúmavky
Funkcia
Merací prístroj využívaný pri výskumných úlohách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Univerzálna stolová centrifúga s uhlovým rotorom pre 24 ks 1,5 /2,0 ml skúmavky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Centrifúga Hettich Universal 320R alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky:
Maximálne RPM min. 16000
Maximálne RCF min. 24900
Rozsah teplôt min. od -20 do +40°C s funkciou predchladenia
Napájanie 200-240 V
Pamäť pre min. 9 programov
- uhlový rotor pre 24ks 1,5/2,0ml skúmavky k centrifúge
- automatické rozpoznávanie rotora
- vypnutie v prípade nerovnováhy
- zobrazovanie chýb na displeji
- podsvietený panel s hodnotami všetkých parametrov
- zvuková signalizácia po dokončení centrifugácie
Poznámka: možnosť dokúpiť rotor na 96/384 miestne platničky
- možnosť dokúpiť rôzne uhlové a výkyvné rotory pre 1,5/2,0/15/30/50/96 ml skúmavky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu (min. 1 osoby v rozsahu max. 1 hod.)
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme tovar  originálny, nový, doposiaľ nepoužitý , so zárukou.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch , pondelok - piatok od 7.00 do 15.00 hod.
Záručná doba na tovar je min. 24 mesiacov od uvedenia tovaru do prevádzky. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom v slovenskom alebo českom jazyku. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 60 dní od poskytnutia riadneho plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) ako prílohu (vo formáte PDF) na e-mailovú adresu: podatelna@tuzvo.sk
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Predmet tejto zmluvy je financovaný z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti v rámci výzvy "Matching granty súkromný sektor", kód projektu 09I02-03-V02-00013 .
Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od záväzkového vzťahu s Dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvného vzťahu a výsledky finančnej kontorly VA neumožňujú financovanie projektu z prostriedkov mechanizmu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

09.09.2024 08:00 — 30.10.2024 15:00

1,00 ks

8 310,80

6 925,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2024 09:47

23.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 223
 18
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2024 10:40 - Vstupná ponuka 8 310,00 € Cena s DPH
22.08.2024 19:38 - Najvýhodnejšia ponuka 7 704,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS