• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2024 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2024 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2024 11:15

Detail zákazky Z20247056

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2024 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2024 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2024 11:15

Základné údaje

Z20247056

OF-292506

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9666573

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stroje, zariadenia a príslušenstvo

skartovač, skartovací stroj

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovací stroj, skartovačka
Funkcia
Skartovač papiera, kreditných kariet, kancel. a zošívacích sponiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovač Skartovačka Kobra +1 CC4 E/S alebo ekvivalent s rovnakými parametrami ks 4
Objem koša liter 38,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kapacita skartácie: listov A4 / 70 g 14 listov
Šírka vstupu 230 mm
Spôsob skartovania krížový rez
Veľkosť častice max 3,5 mm x 40 mm
Skartovaný materiál papier, kreditné karty, kancelárske a zošívacie sponky
Stupeň utajenia 2 - Dôverné
Systém „Energy Smart“ pre nulovú spotrebu energie v stave „stand-by“
Systém chladenia motora proti prehriatiu
Svetelná signalizácia vysunutého koša
Automatický systém štart / stop
ZÁRUKA NA REZNÉ NOŽE 120 mesiacov
 2. Skartovací stroj, skartovačka
Funkcia
Skartovač na papier,spinky, CD/DVD média a platobné karty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovač s automatickým podávaním Kobra 270 TS C4 E/S alebo ekvivalent s rovnakými parametrami ks 1
kapacita skartácie: listov A4 / 70 g list 23
Objem koša: liter 110
Šírka vstupu mm 270
Hmotnosť: kg 55 60
Hlučnosť dB 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spôsob skartovania krížový rez
Veľkosť častice max 3,9 mm x 40 mm
Skartovaný materiál papier, CD / DVD, kreditné karty, kancelárske a zošívacie sponky
Funkcie, výbava Automatický. Vyberateľný kôš, Spätný chod, Vypnutie pri prehriatí/preplnení
Stupeň utajenia 2 - Dôverné
100% Jam Proof - ochrana pred zaseknutím papiera
Systém „Energy Smart“ pre nulovú spotrebu energie v stave „stand-by“
„Touch Screen“ – dotykový ovládací panel
Systém „EPC – Electronic Power Control“ pre stanovenie optimálneho množstva skartovaného materiálu, prispieva k ochrane proti zahlteniu papierom
Systém „SPPU“ – speciálne tvrdené ozubené súkolie z uhlíkovej ocele a reťazový prevod pre vysokú odolnosť proti opotrebeniu
Svetelná signalizácia aktuálneho stavu stroja
Automatické vypnutie pri naplnení odpadového plastového vreca
Systém chladenia motora proti prehriatiu
ZÁRUKA NA REZNÉ NOŽE: doživotná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Splatnosť faktúry je  30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Termín doručenia zákazky dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch, spolu s tovarom, požadujeme doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Záručná doba musí byť minimálne 24 mesiacov od prevzatia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

02.09.2024 08:00 — 27.09.2024 14:00

1,00 ks

2 985,04

2 487,54

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2024 09:41

23.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 49
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2024 09:48 - Vstupná ponuka 2 985,00 € Cena s DPH
20.08.2024 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 2 985,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS