36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36851264
ELKOPLAST Slovakia s.r.o.
Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK
Skladový oceľový kontajner, dxšxv: 2991x2438x2591 mm, drevená podlaha, konštrukcia zelený RAL6029
Skladový oceľový kontajner
Tovar, Služba
1. Skladový oceľový kontajner, dxšxv: 2991x2438x2591 mm, drevená podlaha, konštrukcia lak zelený RAL6029
|
|
---|---|
Funkcia |
Skladový oceľový kontajner, dxšxv: 2991x2438x2591 mm, drevená podlaha, konštrukcia lak zelený RAL6029 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skladový oceľový kontajner | ks | 2 | ||
Rozmer - dĺžka | mm | 2991 | ||
Rozmer - šírka | mm | 2438 | ||
Výška od podlahy po strop | mm | 2591 | ||
Hmotnosť | kg | 825 | ||
nosnosť | kg | 10000 | ||
zaťaženie podlahy | kg/m2 | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zariadenie a povrchová úprava zariadenia | drevená podlaha, konštrukcia lak zelený RAL6029 |
Konštrukcia je zváraná z kvalitného oceľového plechu, robustný rám hrúbky 2-3 mm, steny a strop hrúbky 1,2 mm navyše spevnené priečnymi prelismi. Kontajner mé 4 vetracie otvory umiestené na bočných stenách pod strešným rámom | áno |
Dvere dvojkrídlové s celoobvodovým tesnením z čiernej gumy, uzatvárateľné pákovým mechanizmom. Dvere majú prípravu na visiacu zámku. Otvárací rádius ca. 270°. | áno |
Lakované z vnútornej i vonkajšej strany, povrch je hladký, ľahko udržiavateľný. Farba vnútorná je svetlo sivá RAL 7035, z vonkajšej strany je možné zvoliť farbu zo štandardnej ponuky (špeciálnu farebnú kombináciu pripravíme na vyžiadanie). | áno |
V rohoch kontajnera sú umiestená žeriavove oká. | áno |
Podlaha - na rámovej konštrukcii zo zváraných oceľových profilov hr. 2-3 mm je drevená podlaha z vodeodolné preglejky o sile 20 mm. | áno |
Názov |
Tovar bude dodaný vrátane balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním a vyložením na miesto určené Objednávateľom v rámci SR, |
Miestom dodania predmetu plnenia sú pracoviská organizačnej zložky Objednávateľa , ktoré sa nezhodujú s miestom sídla Objednávateľa a to sú: OZ Šariš 1 ks LS Hanušovce, 1 ks LS Malcov.Objednávateľ doručí Dodávateľovi do 3 dní od účinnosti zmluvy presné adresy do miest dodania a kontakty na zodpovedné osoby, ktoré preberú dodaný tovar. |
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a neprebaľovaný, |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu: |
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy, |
Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z., |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase, |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, |
Dodávateľ predloží súhrnný návrh plnenia na celý predmet zákazky vo forme podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v rozsahu objednávateľom zadaných technických vlastností, spolu s uvedením výrobcu, obchodného názvu ponúkaného tovaru. Vlastný návrh plnenia musí spĺňať všetky Objednávateľom zadané technické vlastnosti predmetu zákazky, t.z., že Dodávateľ nemôže ponúknuť horšie parametre ako parametre požadované objednávateľom, |
V prípade ak sa preukáže v predloženom návrhu plnenia, že tovar nespĺňa všetky požadované technické špecifikácie a vlastnosti, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvnej strany a Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy, |
Objednávateľ požaduje predložiť od Dodávateľa rozpis položiek vo faktúre, |
Dodávateľ súčasne s dodaním tovaru odovzdá Objednávateľovi: záručné listy, certifikáty, návody na obsluhu v Slovenskom jazyku, Objednávateľ zároveň požaduje zaškolenia obsluhy, uvedené bude zabezpečené podpisom preberacieho protokolu zodpovednými osobami, |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám. |
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Obrancov mieru č.6,080 01, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
02.09.2024 07:00 — 23.09.2024 15:00
2,00 ks
6 100,00
5 620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2024 09:04
23.08.2024 12:00
23.08.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2024 09:27 - Vstupná ponuka | 6 100,00 | € | Cena bez DPH |
22.08.2024 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: