• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2024 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2024 12:50

Detail zákazky Z20247052

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2024 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2024 12:50

Základné údaje

Z20247052

OF-292486

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9666567

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36851264

ELKOPLAST Slovakia s.r.o.

Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skladový oceľový kontajner, dxšxv: 2991x2438x2591 mm, drevená podlaha, konštrukcia zelený RAL6029

Skladový oceľový kontajner

  • 34000000-7 - Prepravné zariadenia a pomocné výrobky na prepravu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skladový oceľový kontajner, dxšxv: 2991x2438x2591 mm, drevená podlaha, konštrukcia lak zelený RAL6029
Funkcia
Skladový oceľový kontajner, dxšxv: 2991x2438x2591 mm, drevená podlaha, konštrukcia lak zelený RAL6029
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skladový oceľový kontajner ks 2
Rozmer - dĺžka mm 2991
Rozmer - šírka mm 2438
Výška od podlahy po strop mm 2591
Hmotnosť kg 825
nosnosť kg 10000
zaťaženie podlahy kg/m2 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zariadenie a povrchová úprava zariadenia drevená podlaha, konštrukcia lak zelený RAL6029
Konštrukcia je zváraná z kvalitného oceľového plechu, robustný rám hrúbky 2-3 mm, steny a strop hrúbky 1,2 mm navyše spevnené priečnymi prelismi. Kontajner mé 4 vetracie otvory umiestené na bočných stenách pod strešným rámom áno
Dvere dvojkrídlové s celoobvodovým tesnením z čiernej gumy, uzatvárateľné pákovým mechanizmom. Dvere majú prípravu na visiacu zámku. Otvárací rádius ca. 270°. áno
Lakované z vnútornej i vonkajšej strany, povrch je hladký, ľahko udržiavateľný. Farba vnútorná je svetlo sivá RAL 7035, z vonkajšej strany je možné zvoliť farbu zo štandardnej ponuky (špeciálnu farebnú kombináciu pripravíme na vyžiadanie). áno
V rohoch kontajnera sú umiestená žeriavove oká. áno
Podlaha - na rámovej konštrukcii zo zváraných oceľových profilov hr. 2-3 mm je drevená podlaha z vodeodolné preglejky o sile 20 mm. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar bude dodaný vrátane balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním a vyložením na miesto určené Objednávateľom v rámci SR,
Miestom dodania predmetu plnenia sú pracoviská organizačnej zložky Objednávateľa , ktoré sa nezhodujú s miestom sídla Objednávateľa a to sú:  OZ Šariš 1 ks LS Hanušovce, 1 ks LS Malcov.Objednávateľ doručí Dodávateľovi do 3 dní od účinnosti zmluvy presné adresy do miest dodania  a kontakty na zodpovedné osoby, ktoré preberú dodaný tovar.
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a neprebaľovaný,
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy,
Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z.,
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase,
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky,
Dodávateľ predloží súhrnný návrh plnenia na celý predmet zákazky vo forme podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v rozsahu objednávateľom zadaných technických vlastností, spolu s uvedením výrobcu, obchodného názvu ponúkaného tovaru. Vlastný návrh plnenia musí spĺňať všetky Objednávateľom zadané technické vlastnosti predmetu zákazky, t.z., že Dodávateľ nemôže ponúknuť horšie parametre ako parametre požadované objednávateľom,
V prípade ak sa preukáže v predloženom návrhu plnenia, že tovar nespĺňa všetky požadované technické špecifikácie a vlastnosti, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvnej strany a Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy,
Objednávateľ požaduje predložiť od Dodávateľa rozpis položiek vo faktúre,
Dodávateľ súčasne s dodaním tovaru odovzdá Objednávateľovi: záručné listy, certifikáty, návody na obsluhu v Slovenskom jazyku, Objednávateľ zároveň požaduje zaškolenia obsluhy, uvedené bude zabezpečené podpisom preberacieho protokolu zodpovednými osobami,
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám.
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru č.6,080 01, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

02.09.2024 07:00 — 23.09.2024 15:00

2,00 ks

6 100,00

5 620,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.08.2024 09:04

23.08.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 152
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.08.2024 09:27 - Vstupná ponuka 6 100,00 € Cena bez DPH
22.08.2024 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 6 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS