53857097
Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky
Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet
stravovacie karty
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je bežne dostupná služba a tovar. Výsledkom verejného obstarávanie bude rámcová dohoda na poskytnutie predmetu zákazky na obdobie 12 mesiacov. Súčasťou predmetu zákazky sú aj dopravné služby na miesto dodania. |
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb na zabezpečenie stravovania podľa § 152 ods. 7 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (ďalej len „karta“) u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. predovšetkým v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich karty na úhradu ceny stravného (ďalej len „stravovacie zariadenia“). |
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie kariet, správa kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. |
Celkové maximálne množstvo stravných jednotiek (ďalej len „CMMSJ“) počas doby trvania rámcovej dohody je 16 368 kusov. |
Nová minimálna hodnota stravnej jednotky je od 1. septembra 2024 vo výške 6,23 EUR (ďalej len „NMHSJ“). Maximálna výška zdrojov zákazky vychádza z NMHSJ. Minimálna hodnota stravnej jednotky sa môže počas doby trvania rámcovej dohody meniť |
Karta bude určená výlučne na úhradu stravného v stravovacích zariadeniach. |
Držiteľom karty bude zamestnanec verejného obstarávateľa. |
Predpokladaný počet zamestnancov, ktorým môžu byť vydané karty počas doby trvania rámcovej dohody: 103 zamestnancov. |
Platnosť karty: do exspirácie. |
Minimálny zostatok na karte nesmie úspešný uchádzač vyžadovať. |
Karta bude bezodplatne prevedená do vlastníctva verejného obstarávateľa momentom dodania. |
Vyžaduje sa vyhotovenie a dodanie novej karty v prípade straty, krádeže alebo zničenia bezodkladne a bezodplatne najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa objednania, ak sa strany nedohodnú inak. |
Úspešný uchádzač je povinný pri nahlásení straty, krádeže alebo zničenia karty preniesť hodnotu stravnej jednotky na novú kartu. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Karta musí: | obsahovať názov a logo úspešného uchádzača, byť opatrená najmenej 3 (troma) osobitnými ochrannými prvkami proti falšovaniu a zneužitiu, byť bezkontaktná |
Karta musí: | mať pridelený štvormiestny číselný PIN kód s možnosťou jeho zmeny, pričom požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje hodnotu 50 eur |
Karta musí: | umožňovať platbu kartou od 0,01 eura, byť používaná na účel stravovania a nie výber v hotovosti, obsahovať dátum exspirácie (rok a mesiac) |
Karta musí: | umožňovať individuálne overenie zostatku hodnoty stravných jednotiek v mene EUR priamo na účtenke z POS terminálu, online na webovom portáli alebo v mobilnej aplikácii |
Karta musí: | obsahovať číselný kód karty a mať uvedené meno a priezvisko držiteľa karty |
Karta musí: | byť na požiadanie držiteľa karty okamžite zablokovaná v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia |
Názov |
Od účinnosti rámcovej dohody verejný obstarávateľ prostredníctvom webového portálu úspešného uchádzača objedná požadovaný počet kariet s možnosťou okamžitého nabitia/dobitia. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať maximálny počet kariet a rozhodnúť o presnom počte dodaných kariet podľa svojich potrieb počas celej doby trvania rámcovej dohody. |
V priebehu doby trvania rámcovej dohody musia byť karty dodané verejnému obstarávateľovi bezodkladne najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa objednania, ak sa strany nedohodnú inak. |
Karty budú dodané na adresu sídla verejného obstarávateľa alebo na inú určenú adresu verejným obstarávateľom. Každú kartu je potrebné dodať v uzatvorenej obálke na meno zamestnanca, pre ktorého je karta vyhotovená. |
Súčasťou dodania bude aj sprievodný list, ktorý bude obsahovať poučenie držiteľa karty, ako aj iné potrebné informácie pre riadne užívanie karty (napr. PIN kód). |
Dobíjanie stravných jednotiek bude prebiehať mesačne online cez webový portál úspešného uchádzača alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie úspešného uchádzača. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby pripísanie stravných jednotiek bolo zabezpečené do 6 hodín od dobitia cez webový portál úspešného uchádzača alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie úspešného uchádzača, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 24 hodín. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody (s tým, že účinnosť nadobudne až k 1.10.2024) alebo do vyčerpania finančného limitu - podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač do 3 dní od účinnosti rámcovej dohody doručil zoznam stravovacích zariadení, ktoré akceptujú platbu kartou ponúkanou úspešným uchádzačom, pričom minimálny počet stravovacích zariadení akceptujúcich kartu úspešného uchádzača v Bratislave je 1400. |
Úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi do 3 dní od účinnosti rámcovej dohody rozpis celkovej ceny plnenia (ďalej len „CCP“) v zaokrúhlení na dve desatinné miesta podľa výpočtu: Príklad výpočtu: CCP = CMMSJ x (NMHSJ – výška zľavy z NMHSJ v centoch). |
V CCP budú zahrnuté všetky náklady úspešného uchádzača spojené s poskytovaním služieb a dodania kariet, a to najmä (nie však výlučne) týkajúce sa: vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov ku kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.). |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť hodnotu NMHSJ najmä v závislosti od zmien príslušných právnych predpisov a zmeny kolektívnej zmluvy. Náklady spojené so zmenou hodnoty NMHSJ sú započítané do CCP. |
Úspešný uchádzač má povinnosť na žiadosť verejného obstarávateľa spätne vrátiť verejnému obstarávateľovi hodnotu NMHSJ na karte. |
Trenčianska 56/A, 821 09 Bratislava 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
16 368,00 Celkové maximálne množstvo stravných jednotiek
101 972,64
101 972,64
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2024 08:23
22.08.2024 09:30
22.08.2024 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.08.2024 09:14 - Vstupná ponuka | 101 972,60 | € | Cena s DPH |
22.08.2024 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 101 972,55 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: