Z20246988
OF-291676
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Oprava a údržba zariadení pre cirkuláciu vzduchu
oprava, servis zariadení
Služba
1. Servis nástennej klimatizácie (1 vnútorná + 1 vonkajšia jednotka)
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis klimatizácie obsahuje tieto úkony:- celková kontrola klimatizácie- rozobranie vnútornej jednotky klimatizácie- vyčistenie filtrov a plastových častí klimatizácie- vyčistenie vane klimatizácie- vyčistenie vrtule ventilátora klimatizácie- dezinfekcia vnútorných častí klimatizácie- kontrola el. časti klimatizácie- nastavenie ovládača klimatizácie- skúška klimatizácieskontrolovanie množstva chladiva v klimatizácii- skontrolovanie tlaku v okruhu klimatizácie- vyčistenie chladiča vonk. jednotky,- diagnostika poruchy na klimatizácii- nacenenie prípadnej opravy klimatizácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
miesto plnenia | Veliteľstvo pozemných síl, Posádkový klub a 71.prpv - Trenčín |
Názov |
V cene musí byť zahrnutá montáž, demontáž, čistenie na mieste plnenia. (Veliteľstvo pozemných síl Trenčín, Martina Rázusa 7, 911 27 Trenčín a 71.prpv, Železničná 3, 911 01 Trenčín) |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom. |
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia faktúry odberateľom v mieste (71. prápor podpory velenia, Železničná 3, 911 01 Trenčín) |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek. |
V prípade, ak bude zistené, že náhradné dielce nezodpovedajú zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo náhradné dielce neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
26.08.2024 07:00 — 06.09.2024 12:00
3,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
284,00
237,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2024 16:05
22.08.2024 09:00
22.08.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: