• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2024 16:05
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    22.08.2024 09:03

Detail zákazky Z20246988

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2024 16:05
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    22.08.2024 09:03

Základné údaje

Z20246988

OF-291676

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba zariadení pre cirkuláciu vzduchu

oprava, servis zariadení

  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 42512200-0 - Nástenné klimatizačné mechanizmy
  • 42512000-8 - Klimatizačné zariadenia
  • 39717200-3 - Klimatizačné spotrebiče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis nástennej klimatizácie (1 vnútorná + 1 vonkajšia jednotka)
Funkcia
Servis klimatizácie obsahuje tieto úkony:- celková kontrola klimatizácie- rozobranie vnútornej jednotky klimatizácie- vyčistenie filtrov a plastových častí klimatizácie- vyčistenie vane klimatizácie- vyčistenie vrtule ventilátora klimatizácie- dezinfekcia vnútorných častí klimatizácie- kontrola el. časti klimatizácie- nastavenie ovládača klimatizácie- skúška klimatizácieskontrolovanie množstva chladiva v klimatizácii- skontrolovanie tlaku v okruhu klimatizácie- vyčistenie chladiča vonk. jednotky,- diagnostika poruchy na klimatizácii- nacenenie prípadnej opravy klimatizácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
miesto plnenia Veliteľstvo pozemných síl, Posádkový klub a 71.prpv - Trenčín
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene musí byť zahrnutá montáž, demontáž, čistenie na mieste plnenia. (Veliteľstvo pozemných síl Trenčín, Martina Rázusa 7, 911 27 Trenčín a 71.prpv, Železničná 3, 911 01 Trenčín)
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia faktúry odberateľom v mieste (71. prápor podpory velenia, Železničná 3, 911 01 Trenčín)
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek.
V prípade, ak bude zistené, že náhradné dielce nezodpovedajú zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo náhradné dielce neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.08.2024 07:00 — 06.09.2024 12:00

3,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

284,00

237,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.08.2024 16:05

22.08.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.08.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 641
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS