• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2024 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.08.2024 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.08.2024 11:20

Detail zákazky Z20246962

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2024 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.08.2024 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.08.2024 11:20

Základné údaje

Z20246962

OF-291989

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9660756

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup exteriérového digitálneho informačného bezdotykového panelu

digitálny, informačný, bezdotykový panel

  • 31682230-1 - Grafické zobrazovacie panely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup exteriérového digitálneho informačného bezdotykového panelu
Funkcia
Exteriérový digitálny informačný bezdotykový panel s ostrými rohmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Exteriérový digitálny informačný bezdotykový panel s ostrými rohmi ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
exteriérový digitálny informačný bezdotykový panel s ostrými rohmi
exteriérový digitálny informačný bezdotykový panel vodotesný a prachotesný, odolný voči nepriaznivému počasiu
exteriérový digitálny informačný bezdotykový panel montovateľný na stenu pomocou držiaka
exteriérový digitálny informačný bezdotykový panel orientácia na Portrét
prevádzková doba informačného panelu 24/7
rozmer informačného panelu (v x š x h) 1 292,5 x 737,4 x 88 mm
váha informačného panelu 40 kg
displej informačného panelu LCD - IPS, uhlopriečka 55´´
rozlíšenie displeja informačného panelu 1920 x 1080 Full HD
jas displeja informačného panelu minimálne 4000 cd/m²
režim displeja informačného panelu bezdotykový
kapacita interného úložiska 16 GB
tvar rohov konštrukcie informačného panelu ostrý
možnosť prichytenia informačného panelu na stenu pomocou externého držiaka
pripojenie informačného panelu HDMI, DP, RJ45, USB
odolnosť zariadenia IP65
odolnosť skla displeja IK10
odozva displeja informačného panelu 9 ms
kontrast displeja minimálne 1000:1
do informačného panelu zabudovaný automatický svetelný senzor, senzor vlhkosti, teplotný senzor
spotreba max 400 W
vstupné napätie 230 V
mediálny prehrávač bude integrovaný v dispeji
ethernet LAN konektivita 10/100/1000Mbit/s
pracovné podmienky prevádzková teplota: - 30° C až + 50° C
vlhkosť vonkajšieho prostredia 5 % až 100 %
licencia na softvér minimálne na 3 roky
ovládací softvér softvér na vzdialenú správu obsahu. Možnosť meniť obsah, možnosť programovať cenník na rôzne časy
minimálny odstup vetracích otvorov od steny je 40 mm čomu bude prispôsobený držiak
záruka 3 roky
exteriérový digitálny informačný bezdotykový panel farba čierna
referenčný model LG 55XE 4F
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zákazky.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 6 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Presný termín dodávky je dodávateľ povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 3 pracovné dni vopred.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V cene musia byt zahrnuté všetky náklady súvisiace so softvérom, licenciou na softvér na 3 roky, s dopravou na miesto plnenia zákazky, inštaláciou pomocou držiaka, sprevádzkovanie zariadenia a zaškolenie 6 pracovníkov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matúšova 19, Trenčín - Trenčiansky hrad , Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.08.2024 14:00 — 30.12.2024 14:00

1,00 celok

9 719,47

8 099,56

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2024 09:24

22.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 517
 29
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2024 10:56 - Vstupná ponuka 9 717,60 € Cena s DPH
22.08.2024 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka 9 708,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS