• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2024 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2024 09:50

Detail zákazky Z20246958

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2024 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2024 09:50

Základné údaje

Z20246958

OF-291534

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9666497

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31439446

Dräger Slovensko, s.r.o.

Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Periodická údržba a revízia dýchacieho setu Dräger Panorama Nova P - PSS90.

Dräger, Panorama P, periodická, údržba, revízia, dýchací, set, Nova

  • 50400000-9 - Opravy a údržba lekárskych a presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Periodická údržba a revízia dýchacieho setu Dräger Panorama Nova P - PSS90
Funkcia
Vykonanie periodickej údržby a revízii podľa výrobcom predpísaných postupov z dôvodu správneho fungovania a okamžitej pripravenosti na použitie dýchacieho setu Dräger Panorama Nova P - PSS90
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Periodická údržba a revízia dýchacieho setu Dräger Panorama Nova P - PSS90 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Periodická údržba a revízia zahŕňa: odbornú prehliadku PA90/94Plus
Periodická údržba a revízia zahŕňa: výmena antivibračnej poistky
Periodická údržba a revízia zahŕňa: výmena redukčného ventilu  PA90Pl./PSS
Periodická údržba a revízia zahŕňa: výmena O-krúžku na pľúcnu automatiku
Periodická údržba a revízia zahŕňa: výmena membrány PSS
Periodická údržba a revízia zahŕňa: výmena pretlakovej pružiny na pľúcnu automatiku
Periodická údržba a revízia zahŕňa: výmena vydychovacieho ventilu
Periodická údržba a revízia zahŕňa: výmena podložky riadiaceho ventilu
Periodická údržba a revízia zahŕňa: výmena pružiny, membrány hovorovej a tesnenia
Periodická údržba a revízia zahŕňa: odbornú kontrolu tesnosti masky na zistenie prieniku chemických a biologických látok
Periodická údržba a revízia zahŕňa: vypracovanie revízneho protokolu – servisný protokol o revízii
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1. Požaduje sa, aby dodávateľ služby do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedený set Dräger Panorama Nova P - PSS90.
2.3.2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb.
2.3.3. Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu.
2.3.4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
2.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta.
2.3.6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.8. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2.3.9. Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť miesto plnenia/realizáciu služby dodávateľovi.
2.3.10. Požaduje sa, aby termín poskytnutia služby bol oznámený objednávateľovi najmenej 5 pracovných dní vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonický.
2.3.11. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry za poskytnutú službu objednávateľovi.
2.3.12. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi.
2.3.13. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy o poskytovaní služieb" EKS.
2.3.14. Súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb je vystavenie revízneho protokolu – servisný protokol o revízii obleku.
2.3.15. Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

26.08.2024 08:00 — 11.10.2024 14:00

3,00 ks

2 247,01

1 872,51

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2024 08:12

23.08.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2024 11:34 - Vstupná ponuka 2 247,01 € Cena s DPH
19.08.2024 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka 2 247,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS