30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31439446
Dräger Slovensko, s.r.o.
Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK
Periodická údržba a revízia dýchacieho setu Dräger Panorama Nova P - PSS90.
Dräger, Panorama P, periodická, údržba, revízia, dýchací, set, Nova
Služba
1. Periodická údržba a revízia dýchacieho setu Dräger Panorama Nova P - PSS90
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie periodickej údržby a revízii podľa výrobcom predpísaných postupov z dôvodu správneho fungovania a okamžitej pripravenosti na použitie dýchacieho setu Dräger Panorama Nova P - PSS90 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Periodická údržba a revízia dýchacieho setu Dräger Panorama Nova P - PSS90 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | odbornú prehliadku PA90/94Plus |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | výmena antivibračnej poistky |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | výmena redukčného ventilu PA90Pl./PSS |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | výmena O-krúžku na pľúcnu automatiku |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | výmena membrány PSS |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | výmena pretlakovej pružiny na pľúcnu automatiku |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | výmena vydychovacieho ventilu |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | výmena podložky riadiaceho ventilu |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | výmena pružiny, membrány hovorovej a tesnenia |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | odbornú kontrolu tesnosti masky na zistenie prieniku chemických a biologických látok |
Periodická údržba a revízia zahŕňa: | vypracovanie revízneho protokolu – servisný protokol o revízii |
Názov |
2.3.1. Požaduje sa, aby dodávateľ služby do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedený set Dräger Panorama Nova P - PSS90. |
2.3.2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb. |
2.3.3. Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu. |
2.3.4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
2.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta. |
2.3.6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.8. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
2.3.9. Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť miesto plnenia/realizáciu služby dodávateľovi. |
2.3.10. Požaduje sa, aby termín poskytnutia služby bol oznámený objednávateľovi najmenej 5 pracovných dní vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonický. |
2.3.11. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry za poskytnutú službu objednávateľovi. |
2.3.12. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi. |
2.3.13. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy o poskytovaní služieb" EKS. |
2.3.14. Súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb je vystavenie revízneho protokolu – servisný protokol o revízii obleku. |
2.3.15. Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
26.08.2024 08:00 — 11.10.2024 14:00
3,00 ks
2 247,01
1 872,51
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2024 08:12
23.08.2024 09:00
23.08.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.08.2024 11:34 - Vstupná ponuka | 2 247,01 | € | Cena s DPH |
19.08.2024 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 247,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: