30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51261171
DC Sielnica, n. o., „r. s. p.“
Lazovná 1487/56, Banská Bystrica, 97401, SVK
Tonery, cartridge-mimo RD
tlačová hlava
Tovar, Služba
|
1. Tlačová hlava
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup nových tlačových hláv, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, odvozu, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Tlačová hlava Canon PF - 06 alebo ekvivalent | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Tlačové hlavy musia byť: | originálne, nové,pred dodaním nesmú byť používané, testované, recyklované, repasované, renovované |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list spolu s tovarom. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
| Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa |
| Tovar požadujeme dodať len v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hodiny. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
| Požaduje sa záruka v zmysle zákona minimálne 2 roky |
| Objednaný tovar musí byť dodaný naraz v presnom množstve a požadovanej kvalite |
| Dodávka tovaru musí byť s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy ktorý je zjavne poškodený |
| Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky. |
| Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nahlásenia reklamácie chybného, nekompatibilného tovaru objednávateľom, zabezpečiť jeho výmenu. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením |
Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
28.08.2024 07:29 — 04.09.2024 07:29
1,00 množstvá sú uvedené v opisnom formulári
881,10
734,25
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2024 08:05
21.08.2024 09:29
21.08.2024 09:44
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.08.2024 08:19 - Vstupná ponuka | 881,10 | € | Cena s DPH |
| 20.08.2024 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 881,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: