• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2024 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2024 11:35

Detail zákazky Z20246953

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.08.2024 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2024 11:35

Základné údaje

Z20246953

OF-292352

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9691588

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup IT počítačov pre Talentcentrum

počítačové zariadenia, klávesnice, myš

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
Funkcia
Nákup IT počítačov pre potreby Talentcentra
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Typ All In One, Monitor s PC spolu, procesor - frekvencia min. 2 GHz, min. 4 jadrá, min. 16 vlákien, priemerný, benchmark CPU podľa https:/www.cpubenchmark.net/ min. 19,300 bodov, Min. 31,5" IPS 2560 x 1440, DDR4 RAM 16GB min., SSD 1TB. Wifi, Bluethooth, webkamera, priložená klávesnica aj bezdrôtová myš, LAN (Rj-45) port, HDMI, 2x USB 3.2 Gen 1, USB-C, TPM 2.0, USB -C, Windows 11 Pro 64-bit OEM, CE certifikát, vyhlásenie o zhode, 3r záruka, Referenčný model: Acer Aspire S32-1856 ks 16
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave, v prvej akostnej triede s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení.
Referenčné modely sú uvádzané len pre ilustráciu a ako pomôcka pre uchádzačov pri predkladaní ponuky. Objednávateľ bude akceptovať ekvivalent požadovaných tovarov podľa vyššie uvedenej technickej špecifikácie, ktoré však musia spĺňať minimálne požadované technické parametre, funkciu a účel. Dodávateľ je povinný jasne vyznačiť použitie ekvivalentných tovarov v podrobnom aktualizovanom rozpočte s uvedením názvu ekvivalentného predmetu za názvom pôvodne požadovaného predmetu.
Záruka na tovar je min. 36 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom
Splatnosť faktúry je 30 dní, faktúra bude zasielaná na adresu faktury@trnava-vuc.sk
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia jednou dodávkou v požadovanom množstve.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním. Predmet zákazky bude odovzdaný na základe preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. Termín dodávky je do 6 týždňov od uzavretia zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

02.09.2024 00:00 — 14.10.2024 23:59

16,00 ks

26 611,15

22 175,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.08.2024 14:01

30.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 87
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2024 14:28 - Vstupná ponuka 26 611,14 € Cena s DPH
26.08.2024 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 26 609,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS