• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2024 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2024 10:54
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2024 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2024 11:50

Detail zákazky Z20246938

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2024 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2024 10:54
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2024 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2024 11:50

Základné údaje

Z20246938

OF-292281

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9654531

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36514748

RAMEKO, s.r.o.

6, Čaklov, 09435, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie a likvidácia nebezpečných odpadov

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady (ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a oplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z. . ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie/zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO zo skladu, preloženia NO do vlastných prepravných obalov Dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky Dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO.
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie/zneškodnenie NO sú uvedené nižšie:
15 02 02 absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami
15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami
05 01 03 Kaly z dna nádrží
16 01 14  Nemrznúce kvapaliny obsahujúce nebezpečné látky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 02 02 kg 160
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 01 10 kg 100
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 05 01 03 L 300
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 01 14 L 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Váženie Dodávateľ - poskytovateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu.
Zber Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí vhodné nádoby na daný odpad.
Nakládka Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí mechanizmy na naloženie, prípadne ručne s dodatočným dočistením
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu.
Kategorizácia jednotlivých druhov odpadov je určená v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä Zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a Vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Dodávateľ do 7 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, zhodnotenie, prípadne zneškodnenie, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s nakladaním s odpadom.
Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomných objednávok od Objednávateľa. Objednávky budú doručované elektronicky. Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do jedného pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť akceptovanie objednávky elektronicky na adresu, z ktorej bola doručená.
Zabezpečenie odberu odpadu max. do 15 pracovných dní od doručenia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej dva pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom a prevoz od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade prepravy odpadov na zhodnotenie/zneškodnenie vo vratných obaloch Objednávateľa, vráti vyprázdnené vrátane obaly oprávnenej osobe Objednávateľa v najbližšom možnom termíne, najneskôr však do 30 pracovných dní od ukončenia prepravy.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy po realizácii objednávky do 10 dní na základe skutočne odvezeného (zneškodneného) množstva odpadu. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude kópia potvrdeného sprievodného listu nebezpečného odpadu.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list a neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál a kópia potvrdeného sprievodného listu nebezpečného odpadu.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú: do 29.11.2024 alebo do vyčerpania finančného limitu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia: VÚ 1355 Ružomberok, prac. Liptovský Mikuláš, Tehelná 1108,

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

26.08.2024 08:00 — 29.11.2024 13:00

1,00 ks

956,64

797,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.08.2024 10:56

21.08.2024 10:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2024 11:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2024 09:53 - Vstupná ponuka 954,00 € Cena s DPH
20.08.2024 20:21 - Najvýhodnejšia ponuka 952,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS