• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2024 12:00
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2024 08:50

Detail zákazky Z20246934

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2024 12:00
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2024 08:50

Základné údaje

Z20246934

OF-292343

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9698501

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácia a SW renewal systému pre centralizované ukladanie správ a logov

SW renewal systém, aktualizácia SW renewal systému

  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LOGmanager HW support (SN:6TWQ2S2)
Funkcia
LOGmanager HW support (SN:6TWQ2S2)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LOGmanager HW support (SN:6TWQ2S2) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Začiatok podpory: 11.01.2025
Koniec podpory: 10.01.2026
 2. LOGmanager-M SW renewal 1 year (6TWQ2S2)
Funkcia
LOGmanager-M SW renewal 1 year (6TWQ2S2)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LOGmanager-M SW renewal 1 year (6TWQ2S2) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Začiatok podpory: 01.01.2025
Koniec podpory: 31.12.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je oprávneným dodávateľom predmetu zákazky a doklad, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti oprávneným predávať produkt - LOGmanager.
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronickej platformy môže dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dni od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. Podkladom pre fakturáciu bude podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru objednávateľom a dodávateľom.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
V momente uzavretia zmluvy musí mať dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude upresnená úspešnému dodávateľovi.
Tovar/služba, ktorý/á spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý/á na základe predloženej objednávky objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

05.09.2024 07:00 — 10.01.2026 23:59

1,00 zákazka

4 229,94

3 524,95

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2024 12:00

02.09.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 429
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2024 15:17 - Vstupná ponuka 4 229,94 € Cena s DPH
16.08.2024 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka 4 229,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS