37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Aktualizácia a SW renewal systému pre centralizované ukladanie správ a logov
SW renewal systém, aktualizácia SW renewal systému
Služba
|
1. LOGmanager HW support (SN:6TWQ2S2)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| LOGmanager HW support (SN:6TWQ2S2) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| LOGmanager HW support (SN:6TWQ2S2) | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Začiatok podpory: | 11.01.2025 |
| Koniec podpory: | 10.01.2026 |
|
2. LOGmanager-M SW renewal 1 year (6TWQ2S2)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| LOGmanager-M SW renewal 1 year (6TWQ2S2) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| LOGmanager-M SW renewal 1 year (6TWQ2S2) | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Začiatok podpory: | 01.01.2025 |
| Koniec podpory: | 31.12.2025 |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je oprávneným dodávateľom predmetu zákazky a doklad, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti oprávneným predávať produkt - LOGmanager. |
| V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronickej platformy môže dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dni od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. |
| Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. Podkladom pre fakturáciu bude podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru objednávateľom a dodávateľom. |
| Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká predávajúcemu riadnym dodaním a odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. |
| Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. |
| Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
| V momente uzavretia zmluvy musí mať dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
| Adresa na dodanie elektronickej licencie bude upresnená úspešnému dodávateľovi. |
| Tovar/služba, ktorý/á spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý/á na základe predloženej objednávky objednávateľom. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
05.09.2024 07:00 — 10.01.2026 23:59
1,00 zákazka
4 229,94
3 524,95
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2024 12:00
02.09.2024 08:00
02.09.2024 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.08.2024 15:17 - Vstupná ponuka | 4 229,94 | € | Cena s DPH |
| 16.08.2024 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 229,94 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: