• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2024 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2024 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2024 11:45

Detail zákazky Z20246933

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2024 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2024 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2024 11:45

Základné údaje

Z20246933

OF-292296

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9654529

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky potreby

Kancelárske potreby, perá, zakladače, lepiace pásky, rýchloviazače, korektory, nožnice, pravítko

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky materiál
Funkcia
Nákup kancelárskych potrieb pre riadny chod školy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier kancelársky, multifunkčný, biely, formát A4, hmotnosť 80g, do laserových, atramentových tlačiarní, kopírovacích strojov, min. 500listov v balení. bal 90
Kancelársky kopírovací papier 80g, biely, formát A3, 500 listov balení bal 2
Farebný papier intenziv A4 250 listov mix, kancelársky Papier Color A4-80g - STRONG MIX mix 5 farieb x 50 A4/bal. Praktické balenie farebných papierov v intenzívnych farbách bal 4
Nožnice kancelárske, 21 cm ks 5
Pravítko trojuholník s ryskou 16cm, transparentné ks 10
Pravítko hliníkové 50 cm "Protect System" ks 1
Etiketa 70x36mm/100ks, A4 biela, Labels 1/24, Samolepiace etikety formátu A4, pre laserové a atramentové tlačiarne a pre kopírovacie stroje. 100 ks hárkov v balení. 24 etikiet. bal 1
Spinky do zošívačky 24/6 DIN /1000/ bal 20
Lepiaca páska veľmi pevná polypropylénová 50mm x 66m, transparentná ks 10
Lepiaca páska, obojstranná, 50 mm x 5 m, obojstranná lepiaca páska je vhodná aj na lepenie kobercov, na lepenie rozdielnych predmetov ks 2
Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne červená ks 50
Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne modrá ks 70
Pravítko plastové 30cm, transparentné ks 10
Magnetická stierka v modernom dizajne s vymieňateľnými stieracími papiermi zo 100% viskózy, vhodná aj na čistenie interaktívnych tabúľ. Farba antracitová. ks 20
Krieda biela 4-hranná tyčinka s rozmermi 12 x 12 x 100 mm (100ks v balení) bal 5
Farebné kriedy sada 12 ks v balení bal 5
Celokovové pero so štyrmi rôznymi farbami (červená, zelená, čierna a modrá). Farba tela strieborná. napr. Koh-i-noor 5180 ks 1
Zvýrazňovač s celofluorescenčným plášťom. Reflexný pigmentový atrament s vysokým stupňom flourescencie a odolnosti proti UV žiareniu. Pre zvýrazňovanie textov na všetkých druhoch papiera. Klinový hrot, šírka stopy 1 - 4,6 mm., napr. zvýrazňovač Centropen 8552 (8852), rôzne farby (zelená, žltá, oranžová, modrá) ks 30
Lepidlo tyčinkové 20g Pritt ks 20
Zošit linajkový A4 60 listov ks 10
Euroobal A4 50mic, lesklý 100 ks v balení ks 15
Register kartónový, „klasic“, 1/3 A4, 100 ks, úzky kartónový register vhodný do všetkých druhov zakladačov • rozmery: 23 x 10,5 cm (1/3 z formátu A4) • mix farieb v balíčku bal 1
Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba čierna ks 70
Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba modrá ks 70
Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba zelená ks 40
Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba červená ks 40
Zošit linajkový A5 40 listov ks 10
Násuvné lišty DURABLE z plastu na 1-60 listov. Formát A4. Balenie 100 ks. Farba biela. bal 1
Násuvné lišty DURABLE z plastu na 1-60 listov. Formát A4. Balenie 100 ks. Farba modrá. bal 1
Násuvné lišty z plastu na nasúvanie listov. Veľkosť 40-100 listov. Formát A4. Balenie 25 ks. Farba biela bal 4
Zakladač pákový PP, A4, 5 cm, rôzne farby ks 10
Zakladač pákový, celoplastový A4, 7,5 cm rôzne farby ks 25
Pravítko 40cm, transparentné ks 1
Sekundové lepidlo Loctite Super Bond Liquid 3g ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy, jednotkovú cenu a cenu za množstvo osobitne za každú položku dodávky vrátane DPH zaokrúhlené na 2desatinné miesta.
Dodanie celého predmetu zákazky v jeden deň (nie po častiach) v lehote plnenia v pracovný deň v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Minimálne dva 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky prípadne e-mailom.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

26.08.2024 08:00 — 20.09.2024 14:00

1,00 celok (podľa technickej špecifikácie)

1 505,05

1 254,21

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.08.2024 10:16

21.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 60
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2024 09:12 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
21.08.2024 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 1 499,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS