• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2024 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2024 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2024 09:55

Detail zákazky Z20246931

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2024 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2024 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2024 09:55

Základné údaje

Z20246931

OF-292332

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9698499

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veeam Backup and Replication Universal Subscription License - 1 Year

Veeam Backup, ročná podpora

  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veeam Backup and Replication Universal Subscription License - 1 Year
Funkcia
Veeam Backup and Replication Universal Subscription License - 1 Year
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veeam Backup and Replication Universal Subscription License - 1 Year ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veeam Data Platform Foundation Universal Subscription License. Includes Enterprise Plus Edition features. -
1 Year Renewal Subscription Upfront Billing and Production (24/7) Support. -
10 instance pack. -
Education sector. -
Koniec podpory: 26.12.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných OPEP môže dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi: - na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Ponuka musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení : - z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkone činnosti: - minimálna poistná suma 50 000,00 Eur.
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi, na základe jeho požiadavky: - softvérovú podporu na 12 mesiacov.
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi: - vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly: - či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy: - písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy: - predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je certifikovaným partnerom výrobcu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári : - sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok ako aj: - číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi: - za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok: - ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň.
Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. -
V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou: - znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila,
- - zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. -
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek: - nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie.
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. -
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať: - za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, kedy objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod: - v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a
- - v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov verejného sektora,
- - inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

05.09.2024 07:00 — 26.12.2025 23:59

1,00 zákazka

8 243,42

6 869,52

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2024 11:56

02.09.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 430
 15
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2024 15:14 - Vstupná ponuka 8 243,42 € Cena s DPH
20.08.2024 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka 8 208,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS