30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36748269
Medishop Slovakia, s.r.o.
Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK
Zdravotnícky spotrebný materiál - náplň nástennej lekárničky
Teplomer, náplasť, obväz, gáza, náplň, rukavice, nožnice
Tovar, Služba
1. Zdravotnícky spotrebný materiál - náplň nástennej lekárničky pre prvú pomoc
|
|
---|---|
Funkcia |
Náplň do nástennej lekárničky určenej na zabezpečenie prvej pomoci pri drobných poraneniach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
LEKÁRNIČKA NÁSTENNÁ PRE PRVÚ POMOC - počet náplní | ks | 288 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Náplň do lekárničiek musí obsahovať minimalne: 1 x - Dezinfekčný roztok s rozprašovačom; 1 x - Gáza hydrofilná skladaná; sterilná 7,5 x 7,5 cm / 5 ks; 1 x - Obväz hydrofilný; sterilný 6 cm x 5 m; 1 x - Obväz hydrofilný sterilný 10 cm x 5 m; 2 x - Obväz hotový s 1 vankúšikom; 2 x - Obväz hotový s 2 vankúšikmi; 1 x - Obväz, pružne elastický 6 cm x 4 m; 1 x - Obväz pružne elastický 10 cm x 4 m; 1 x- Obväz gumový škrtiaci; 1 x - Šatka trojrohá z netkaného textilu; 6 x - Náplasť s vankúšikom 4 cm x 8 cm; 8 x - Náplasť s vankúšikom 2 x 8 mm | |
2 x - Tampóny s čistiacim a antimikrobiálnym účinkom; 1 x - Resuscitačné rúško s ventilom; 1 x - Izotermická fólia; 1 x - Rukavice gumové jednorazové, pár; 1 x - Nožnice nehrdzavejúce, CE ( DIN 13164 ), dĺžka 15 cm; 4 x - Zatváracie špendlíky 40 mm; 1 x - Teplomer digitálny v púzdre; 1 x - Pinzeta - nerezová; 1 x - Vata obväzová skladaná 50 g; 1 x - Karta prvej pomoci |
Názov |
2.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2.3.2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
2.3.3. Požaduje sa, aby mal tovar ku dňu dodania najmenej 70 % výrobcom stanovenej doby použiteľnosti (ďalej v tejto kúpnej zmluve iba „ uplynutá doba použiteľnosti“). Táto podmienka sa vzťahuje iba na položky, ktoré podliehajú exspirácii. |
2.3.4. Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na inej, dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa na základe návrhu dodávateľa zmluvné strany dohodnú na dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný každý návrh na predĺženie uplynutej doby použiteľnosti tovaru riadne odôvodniť a pokiaľ to bude potrebné a možné, tak potrebu predĺženia uplynutej doby použiteľnosti tovaru aj vhodným spôsobom preukázať. |
2.3.5. Návod na použitie v slovenskom jazyku. |
2.3.6. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (množstvo, cena s DPH, cena bez DPH) do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
2.3.7. Položka v aktualizovanom rozpočte musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
2.3.8. Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa uzavretia tejto kúpnej zmluvy v tom prípade, ak dodávateľ nepredložil "vlastný návrh plnenia zákazky" pri predložení ponuky. |
2.3.9. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík vrátane technických listov, a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy. Požaduje sa, aby dodávateľ predložil na základe výzvy kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy určenú vzorku tovaru najneskôr do 5 prac.dní odo dňa preukázateľného doručenia tejto výzvy dodávateľovi. |
2.3.10. Pokiaľ sa požiadavky na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve. |
2.3.11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.13. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
2.3.14. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním. |
2.3.15. Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 11,00 hod. |
2.3.16. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
2.3.17. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
2.3.18. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
2.3.19. Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2.3.20. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 2.3.19. |
2.3.21. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru. |
2.3.22. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať : |
2.3.22.1. Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.3.8., 2.3.9. a 2.3.10. tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.22.2. Nedodanie tovaru s uplynutou dobou použiteľnosti zmluvne dohodnutou podľa bodu 2.3.3. a 2.3.4. tejto kúpnej zmluvy. |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
02.09.2024 08:00 — 01.10.2024 11:00
1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy
10 562,00
9 601,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2024 09:07
21.08.2024 10:00
21.08.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2024 09:35 - Vstupná ponuka | 10 562,00 | € | Cena s DPH |
20.08.2024 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 450,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: