• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2024 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2024 10:48

Detail zákazky Z20246914

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2024 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2024 10:48

Základné údaje

Z20246914

OF-291980

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9648761

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie kuchynských zariadení

kotol, kotlina, dymovod

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39221130-7 - Nádoby na jedlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kotol smaltovaný s plochými madlami
Funkcia
Pre zabezpečenie prípravy jedla pri príležitosti osláv 80. výročia SNP.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kotol ks 3
Obsah kotla l 60
Hrúbka plechu mm 1,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál smaltovaný oceľový plech.
Farba vonkajšia farba čierna, vnútri sivý mramor.
Príslušenstvo smaltovaná pokrievka kompatibilná s kotlom.
Kompatibilita s položkou č. 2 a 3.
 2. Kotlina
Funkcia
Kotlina ku kotlu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kotlina ks 3
Hrúbka plechu mm 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál oceľový plech s čiernou povrchovou úpravou.
Kotlina obsahuje popolník, otváracie dvierka a záklopku na dvierka.
Kompatibilita s položkou č. 1 a č. 3.
 3. Dymovod delený
Funkcia
Dymovod ku kotlu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dymovod ks 3
Priemer dymovodu mm 118
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál oceľový plech.
Časti dymovodu 2 x rúra 0,5 m, 1x koleno, 1x strieška na komín.
Povrchová úprava čierna kachliarska samovypalovacia farba matná antracit.
Kompatibilita s položkou č. 1 a č. 2.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
Dodávateľ zašle elektronicky do 1 pracovného dňa od uzavretia kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu s uvedením presných názvov a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 1 pracovného dňa od doručenia technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu, spolu s návodom na údržbu tovaru v slovenskom, alebo českom jazyku.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 2 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári/zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.08.2024 08:00 — 26.08.2024 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

569,84

474,87

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.08.2024 08:36

20.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2024 09:02 - Vstupná ponuka 569,83 € Cena s DPH
20.08.2024 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 569,81 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS