• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2024 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2024 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2024 13:20

Detail zákazky Z20246864

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2024 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2024 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2024 13:20

Základné údaje

Z20246864

OF-292274

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9672147

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

46178899

Hardware Support s.r.o.

Brnianska 2417, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výmena telefónnych aparátov k telefónnej ústredni TTSK

telefónny aparát

  • 32552100-8 - Telefónne prístroje
  • 32551300-3 - Telefónne slúchadlo s mikrofónom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podpora pre servery a diskové polia
Funkcia
Zabezpečenie dodávky telefónnych aparátov a príslušenstva k telefónnej ústredni TTSK
Požaduje sa plná kompatibilita aparátov so systémom Cisco Unified Callmanager 14.
Z dôvodu zjednotenia dátumu podpory s už existujúcimi aparátmi je požadovaná podpora na zariadenia do konca novembra 2024.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CP-8841-K9 Cisco IP Phone 8841 alebo ekvivalent ks 50
CP-8861-K9 Cisco IP Phone 8861 alebo ekvivalent ks 15
CP-8800-A-KEM Cisco 8800 Series Audio KEM, 28 Button alebo ekvivalent ks 20
CP-HS-W-531-RJ Cisco Headset 531 Wired Angle + QD RJ Headset Cable alebo ekvivalent ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Splatnosť faktúry je 30 dní, faktúra bude zasielaná na adresu faktury@trnava-vuc.sk
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zmluvy, alebo jeho časť, ak tovar bude vykazovať akékoľvek odchýlky od požadovaného predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom  čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení.
Z dôvodu zjednotenia dátumu podpory s už existujúcimi aparátmi je požadovaná podpora na zariadenia do konca novembra 2024.
Objednávateľ bude akceptovať ekvivalent požadovaných zariadení podľa vyššie uvedenej špecifikácie, ktoré však musia spĺňať minimálne požadované technické parametre, funkciu a účel a súčasne musia byť plne kompatibilné s existujúcim systémom Cisco Unified Callmanager 14. Dodávateľ je povinný jasne vyznačiť použitie ekvivalentných zariadení v podrobnom aktualizovanom rozpočte s uvedením názvu ekvivalentného zariadenia za názvom pôvodne požadovaného zariadenia. Zároveň Dodávateľ uvedie opis použitých ekvivalentov predložením dokladov potvrdzujúcich porovnateľné parametre zariadení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

02.09.2024 08:00 — 16.09.2024 14:00

90,00 ks

34 876,66

29 063,89

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2024 14:36

26.08.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 318
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2024 22:14 - Vstupná ponuka 34 876,66 € Cena s DPH
23.08.2024 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka 34 860,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS