00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Nákup a dodanie skladacích stolov a vozíkov na ich prepravu
skladacie stolíky
Tovar, Služba
1. Skladací stôl typ 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Skladací stôl - štvrť kruhový |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
priemer | 180 cm ± 5% |
výška | 76 cm ± 5% |
farba vrchnej dosky | orech |
skladací/rozkladací mechanizmus | kovový, ľahko použiteľný skladací rám, ľahká manipulácia, odľahčený materiál |
kovové časti | čierna farba |
2. Skladací stôl typ 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Skladací stôl - pol kruhový |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
priemer | 180 ± 5% |
výška | 76 cm ± 5% |
farba vrchnej dosky | orech |
skladací/rozkladací mechanizmus | kovový, ľahko použiteľný skladací rám, ľahká manipulácia, odľahčený materiál |
kovové časti | čierna farba |
3. Skladací stôl typ 3
|
|
---|---|
Funkcia |
Skladací stôl - obdĺžnikový |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 18 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer | 180 cm x 90 cm ± 5% |
výška | 76 cm ± 5% |
farba vrchnej dosky | orech |
skladací/rozkladací mechanizmus | kovový, ľahko použiteľný skladací rám, ľahká manipulácia, odľahčený materiál |
kovové časti | čierna farba |
4. Skladací stôl typ 4
|
|
---|---|
Funkcia |
Skladací stôl - štvorcový |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer | 90 cm x 90 cm ± 5% |
výška | 76 cm ± 5% |
farba vrchnej dosky | orech |
skladací/rozkladací mechanizmus | kovový, ľahko použiteľný skladací rám, ľahká manipulácia, odľahčený materiál |
kovové časti | čierna farba |
5. Skladací stôl typ 5
|
|
---|---|
Funkcia |
Skladací stôl - okrúhly |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
priemer | 180 cm ± 5% |
výška | 76 cm ± 5% |
farba vrchnej dosky | orech |
skladací/rozkladací mechanizmus | kovový, ľahko použiteľný skladací rám, ľahká manipulácia, odľahčený materiál |
kovové časti | čierna farba |
6. Vozík na prepravu stolov variant 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Vozík na prepravu okrúhlych stolov pre typ 1, 2 a 5 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer | 108,5 cm (v) x 158 cm (d) x 73 cm (š) ± 5% |
materiál | oceľ |
farba | čierna |
nastaviteľná rukoväť | áno, cca 3 polohy |
kolieska | 4 ks |
maximálna nosnosť | cca 315 kg (cca 6 stolov rozmer 180 cm) |
váha | cca 31 kg |
7. Vozík na prepravu stolov variant 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Vozík na prepravu max. 10 -tich obdĺžnikových stolov k skladaciemu stolu pre typ 3 (180x90 cm) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | oceľ |
farba | čierna |
kolieska | 4 ks |
Názov |
1. V cene celkom musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie Kúpnej zmluvy ako napr. balné, doprava, vykládka tovaru v sídle Odberateľa a pod.. Miestom dodania je Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, Bratislava. |
2. Dodávateľ elektronicky predloží do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, technická špecifikácia tovaru na posúdenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky, fotografie tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. |
3. Objednávateľ požaduje dodanie celého predmetu zákazky najneskôr do 8. týždňov od účinnosti Kúpnej zmluvy. |
4. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (montážny/záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. |
5. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť a svojim podpisom na dodacom liste/preberacom protokole túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste/preberacom protokole, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste/preberacom protokole. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
6. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne alebo vyššie požiadavky Objednávateľa. Pri plnení/ekvivalentnom plnení musí byť dodržaná podmienka, že výška všetkých typov dodaných stolov musí byť rovnaká,aby z nich bolo možné vyskladať rôzne variácie v jednej rovine podľa potreby. Tá istá podmienka platí aj pre ponuku celej zostavy stolov (položky 1 až 5) v inej farbe/odtieni vrchnej stolovej dosky, uvedenej v technických vlastnostiach tovaru. |
7. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa. |
8. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, správne prevedenie montáže a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky |
9. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. |
10. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list/preberací protokol potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľov. |
11. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
12. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto Kúpnej zmluvy dodržiavať zákazy a obmedzenie uplatňované v Slovenskej republike a v Európskej únii podľa zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií a o doplnení zákona č. 566/2001 Z. z. o cenných papieroch a investičných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o cenných papieroch) v znení neskorších predpisov. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak poruší svoje povinnosti podľa predchádzajúceho bodu, alebo ak poruší a/alebo obíde medzinárodné sankcie (https://www.mzv.sk/diplomacia/temy/medzinarodne-sankcie), Objednávateľ je v takom prípade oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy. |
15. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
16. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi. |
17. Pri plnení tejto Kúpnej zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje dodržiavať právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčného správaniu. Dodávateľ podpisom tejto Kúpnej zmluvy vyhlasuje, že bol oboznámený s Protikorupčnou politikou Úradu vlády Slovenskej republiky, (zverejnená na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky: https://www.bojprotikorupcii.gov.sk/data/files/7521_7521_protikorupcna-politika-uvsr.pdf), jej obsahu porozumel a zaväzuje sa ju rešpektovať. |
18. V prípade, keď sa preukáže, že Dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Kúpnej zmluvy, Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Kúpnej zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie od tejto Kúpnej zmluvy, ak nebolo dohodnuté inak. Dodávateľ sa zaväzuje, že v takom prípade odškodní Objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí vzniknuté náklady. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
23.08.2024 08:30 — 18.10.2024 14:30
1,00 celok
10 708,44
8 923,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.08.2024 12:35
20.08.2024 13:00
20.08.2024 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2024 15:41 - Vstupná ponuka | 10 708,44 | € | Cena s DPH |
19.08.2024 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 708,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: