• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2024 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2024 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2024 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2024 11:30

Detail zákazky Z20246782

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2024 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2024 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2024 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2024 11:30

Základné údaje

Z20246782

OF-292211

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9631466

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač propagačných materiálov

tlač, tlačiarenské služby, brožúra, tlačivo, leták, plagat

  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač propagačného materiálu  a ich konečné spracovanie
Funkcia
Dodanie tlačených výrobkov vrátane grafického spracovania, tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ČASŤ A 1.  LETÁK (17 druhov)    Formát: A4    Lom: 2 krát    Rozmery: 210 x 297 mm    Papier: 130 g/m3 natieraný    Farebnosť: 4/4 CMYK Celkové množstvo: 47 000 ks
Druh 1 6000 ks
Druh 2 3000 ks
Druh 3 3000 ks
Druh 4 1000 ks
Druh 5 4000 ks
Druh 6 1000 ks
Druh 7 3000 ks
Druh 8 1000 ks
Druh 9 5000 ks
Druh 10 1500 ks
Druh 11 3000 ks
Druh 12 1000 ks
Druh 13 2500 ks
Druh 14 1000 ks
Druh 15 4500 ks
Druh 16 1500 ks
Druh 17 5000 ks
2.    BROŽÚRA        Formát: A5    Rozmery: 148 x 210 mm    Rozsah strán vrátane obálky: 60    Väzba: V1 Množstvo: 1 000 ks
OBÁLKA: •    Papier: min. 250 g/m3 ONL•    Farebnosť: 4/4 CMYK
VNÚTRO: •    Papier: 80 g kancelársky•    Farebnosť: 1/1 CMYK
3.    BROŽÚRA        Formát: A5    Rozmery: 148 x 210 mm    Rozsah strán vrátane obálky: 88    Väzba: V1 Množstvo: 1 000 ks
OBÁLKA: •    Papier: min. 250 g/m3 ONL•    Farebnosť: 4/4 CMYK
VNÚTRO: •    Papier: 80 g kancelársky•    Farebnosť: 4/4 CMYK
4.    LETÁK        Formát: A5    Rozmery: 148 x 210 mm    Papier: 200 g/m3 ONL    Farebnosť: 4/4 CMYK Množstvo: 3 000 ks
5.    IDENTIFIKAČNÉ PÁSKY NA RUKY        Rozmery: 25 x 248 mm    Potlač: sieťotlač 21 x 125 mm - BIELA    Vlastnosti: samolepiaci uzáver, vodeodolný, sériové číslovanie    Farba: modrá Množstvo: 3 000 ks
ČASŤ B 1.  PLAGÁT        Formát: A1    Rozmery: 594 x 841 mm    Papier: min. 135 g/m3 plagátový papier vode odolný    Farebnosť: 4/0 CMYK Celkové množstvo: 3 ks
Variant 1 2 ks
Variant 2 1 ks
2.    PLAGÁT        Formát: A1    Rozmery: 594 x 841 mm    Papier: min. 135 g/m3 plagátový papier vode odolný    Farebnosť: 4/0 CMYK Celkové množstvo: 3 ks
Variant 1 2 ks
Variant 2 1 ks
ČASŤ C  1.  SPRIEVODCA ŠTÚDIOM (viac druhov)    Formát: A5    Rozmery: 148 x 210    Väzba: V2 a V1
OBÁLKA: •    Papier: min. 170 g/m3 ONL•    Farebnosť: 4/0 CMYK
VNÚTRO: •    Papier: 80 g kancelársky•    Farebnosť: 1/1 CMYK
Druh 1 – počet strán 136 (vrátane obálky) – väzba V2 55 ks
Druh 2 – počet strán 100 (vrátane obálky) – väzba V2 55 ks
Druh 3 – počet strán 108 (vrátane obálky) – väzba V2 55 ks
Druh 4 – počet strán 84 (vrátane obálky) – väzba V2 55 ks
Druh 5 – počet strán 68 (vrátane obálky) – väzba V1 50 ks
Druh 6 – počet strán 76 (vrátane obálky) – väzba V1 45 ks
Druh 7 – počet strán 100 (vrátane obálky) – väzba V2 50 ks
Druh 8 – počet strán 56 (vrátane obálky) – väzba V1 70 ks
Druh 9 – počet strán 56 (vrátane obálky) – väzba V1 70 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ predloží Dodávateľovi grafické znázornenie potlače do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy
Objednávateľ poskytne logo resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,
V prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

30.08.2024 14:11

1,00 kpl

7 643,30

6 369,42

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.08.2024 09:18

15.08.2024 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2024 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 194
 71
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2024 09:48 - Vstupná ponuka 7 600,00 € Cena bez DPH
13.08.2024 17:13 - Najvýhodnejšia ponuka 7 599,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS