Z20246738
OF-292034
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Opravy a ošetrenie kontajnerových nakladačov
Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel
Služba
1. Opravy a ošetrenie kontajnerových nakladačov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie kompletnej servisnej prehliadky („veľký servis“), technickej prehliadky a vrátane zaznamenania servisu v riadiacej jednotky na technike MAGNI HTH 35.12-V / A-N |
Pri plnení zákazky je možné použiť len originálne náhradné diely a spotrebný materiál, prípadne náhrady schválené výrobcom ako ekvivalentné. |
Vykonanie predmetu plnenia u objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov techniky MAGNI HTH 35.12-V / A-N | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonané práce: | Vykonanie kompletnej servisnej prehliadky po roku prevádzky a po odpracovaní 23,5 Mh. |
Bližší popis požadovaných prác | výmena motorového oleja, výmena potrebných filtrov (olejový, 2x vzduchový, palivový, 2x kabínový), výmena prevádzkových kvapalín, vykonanie odbornej skúšky VTZ-ZZ. |
Požadované úkony s riadiacou jednotkou | Vykonať záznam/vynulovať servisný interval v riadiacej jednotke. Úkon vykonať pomocou autorizovaného zariadenia a softvéru. |
Miesto plnenia: | Martin |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ vykoná servis, opravy, údržbu (ďalej len „ servis“) vozidla na základe objednávky objednávateľa. |
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických a elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho spotrebného materiálu. |
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly a administratívnych úkonov. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami (technická kontrola, servisná prehliadka). |
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní. |
Úkony požadujem vykonať firmou autorizovanou výrobcom. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
30.08.2024 10:52 — 20.09.2024 10:53
1,00 zákazka
3 937,50
3 281,25
Zaslať mailom špecifikáciu služby s cenovou ponukou.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2024 11:37
26.08.2024 10:00
26.08.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: