• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2024 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    26.08.2024 10:03

Detail zákazky Z20246738

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2024 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    26.08.2024 10:03

Základné údaje

Z20246738

OF-292034

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrenie kontajnerových nakladačov

Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 42415110-2 - Vysokozdvižné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a ošetrenie kontajnerových nakladačov.
Funkcia
Vykonanie kompletnej servisnej prehliadky („veľký servis“), technickej prehliadky a vrátane zaznamenania servisu v riadiacej jednotky na technike MAGNI HTH 35.12-V / A-N
Pri plnení zákazky je možné použiť len originálne náhradné diely a spotrebný materiál, prípadne náhrady schválené výrobcom ako ekvivalentné.
Vykonanie predmetu plnenia u objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov techniky MAGNI HTH 35.12-V / A-N ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonané práce: Vykonanie kompletnej servisnej prehliadky po roku prevádzky  a po odpracovaní 23,5 Mh.
Bližší popis požadovaných prác výmena motorového oleja,  výmena potrebných filtrov (olejový, 2x vzduchový, palivový, 2x kabínový), výmena prevádzkových kvapalín, vykonanie odbornej skúšky VTZ-ZZ.
Požadované úkony s riadiacou jednotkou Vykonať záznam/vynulovať servisný interval v riadiacej jednotke.  Úkon vykonať pomocou autorizovaného zariadenia a softvéru.
Miesto plnenia: Martin
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ vykoná servis, opravy, údržbu (ďalej len „ servis“) vozidla na základe objednávky objednávateľa.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických a elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho spotrebného materiálu.
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly a administratívnych úkonov.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami (technická kontrola, servisná prehliadka).
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní.
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní.
Úkony požadujem vykonať firmou autorizovanou výrobcom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

30.08.2024 10:52 — 20.09.2024 10:53

1,00 zákazka

3 937,50

3 281,25

Zaslať mailom špecifikáciu služby s cenovou ponukou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2024 11:37

26.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 453
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS