30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Toner Kyocera TK-8365
Toner Kyocera TK-8365, toner, náplň do tlačiarne
Tovar, Služba
1. TONER KYOCERA TK-8365 (1T02YP0NL0), BLACK (ČIERNY)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 12 |
2. Toner Kyocera TK-8365 (1T02YPCNL0), cyan (azúrový)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 8 |
3. Toner Kyocera TK-8365 (1T02YPBNL0), magenta (purpurový)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 8 |
4. Toner Kyocera TK-8365 (1T02YPANL0), yellow (žltý)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 8 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia min. 1 osoby |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
20.08.2024 10:05 — 30.08.2024 10:05
1,00 ks
4 993,42
4 161,18
Požadujem zaslať návrh plnenia na mail.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2024 10:07
14.08.2024 10:20
14.08.2024 10:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2024 11:21 - Vstupná ponuka | 4 993,42 | € | Cena s DPH |
13.08.2024 15:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 990,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: