Z20246718
OF-292071
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Diagnostika kopírovacích strojov
kopírovací stroj, diagnostika
Služba, Tovar
1. Diagnostika kopírovacieho stroja
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
TOSHIBA E-STUDIO 307 | ks | 2 | ||
KYOCERA TASKALFA 3011i | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmetom zákazky je vykonanie diagnostiky na určenie lokalizácie, rozsahu a špecifikácie prác k vykonaniu servisu na fotokopírovacích zariadeniach a ich príslušenstve. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (služby). |
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, prípadne odmietne, ak nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia. Faktúru doručiť len do miesta plnenia. |
Dodávateľ vystaví faktúru jednorázovo po dodaní celého predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy a okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresu miesta plnenia. |
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list. |
Služba musí byť objednávateľovi uskutočnená len v pracovných dňoch, v pondelok až štvrtok v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. a v piatok v čase od 7:00 hod do 13:00 hod.. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni vopred. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Služba bude vykonávaná v mieste objednávateľa (Československej armády 1182, Sliač 962 31) na určených pracoviskách (v dvoch budovách). |
Prevzatie služby bude potvrdené podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán na dodacom (montážnom) liste. Dodací list vyhotoví poskytovateľ. |
Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
22.08.2024 07:00 — 30.08.2024 13:00
1,00 súhrn požadovaného množstva
136,80
114,00
Vyžaduje sa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2024 08:19
19.08.2024 09:00
19.08.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: