• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2024 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2024 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2024 12:15

Detail zákazky Z20246714

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.08.2024 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2024 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2024 12:15

Základné údaje

Z20246714

OF-292022

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9682131

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

46450424

WDS Solutions s. r. o.

Mateja Bela 4, Trenčín, 91108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie podpory pre datacentrovú infraštruktúru od výrobcu Fortinet

Fortinet

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie podpory pre datacentrovú infraštruktúru od výrobcu Fortinet
Funkcia
Zabezpečenie hardvérovej a softvérovej podpory pre datacentrové firewally Fortigate
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
firewall FortiGate 1101E, sériové číslo: FG10E1TB20900211, požadovaný typ podpory: Forticare+ATP trvanie podpory do 19.07.2025
firewall FortiGate 1101E, sériové číslo: FG10E1TB19900874, požadovaný typ podpory: Forticare+ATP trvanie podpory do 19.07.2025
firewall FortiGate 500E, sériové číslo: FG5H0E5819907309, požadovaný typ podpory: Forticare+ATP trvanie podpory do 19.07.2025
firewall FortiGate 500E, sériové číslo: FG5H0E5819907276, požadovaný typ podpory: Forticare+ATP trvanie podpory do 19.07.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 PLATOBNÉ PODMIENKY
1.3.1.1 Poskytovateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH. Poskytovateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie poskytovateľovi v EKS.
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane všetkých nákladov a poplatkov spojených s dodaním predmetu zákazky (elektronicky).
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.4 Úhrada ceny za predmet Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.5 Poskytovateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po poskytnutí služby. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru poskytovateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 OSTATNÉ DOJEDNANIA
1.3.2.1 Objednávateľ požaduje trvanie podpory na obdobie do 19.07.2025.
1.3.2.2. Poskytovateľ je povinný dodať predmet zákazky naraz, nie čiastkovo, elektronickou formou do 7 kalendárnych dní od dátumu účinnosti Zmluvy z EKS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie poskytovateľovi v EKS.
1.3.2.3. Požadované miesto dodania: potvrdenie o predĺžení podpory u výrobcu softvéru - mailom na adresy, ktoré objednávateľ zašle poskytovateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

02.09.2024 00:00 — 09.09.2024 23:59

1,00 súbor

45 283,60

37 736,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.08.2024 09:37

28.08.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 428
 18
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2024 11:13 - Vstupná ponuka 43 049,50 € Cena s DPH
28.08.2024 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 42 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS