• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2024 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2024 11:05

Detail zákazky Z20246691

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2024 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2024 11:05

Základné údaje

Z20246691

OF-291582

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9626015

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, kancelársky papier, obálky, euroobal, popisovač, zakladač, nožnice, lepiaca páska, zvýrazňovač

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby č. 1
Funkcia
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
2. Adresa dodania: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14, Bratislava
3. Vyžadujeme vystaviť dve samostatné faktúry: Kancelárske potreby č.1 (100 balení kancelársky papier - uviesť do poznámky: Hlavná činnosť SZU, 100 balení kancelársky papier : Podnikateľská činnosť  SZU
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelársky papier na každodenné použitie v kancelárii do laserových tlačiarní, kopírok a čiernobielych atramentových tlačiarní, formát A4, gramáž: 80g/m2, farba: biela, počet hárkov v balení: 500ks, bal. 200
 2. Kancelárske potreby č. 2
Funkcia
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
2. Adresa dodania: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14,  Bratislava
3. Vyžadujeme vystaviť samostatnú faktúru: Kancelárske potreby č. 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Euroobal s chlopňou, matný,  eurodierovanie, povrch matný, hrúbka: 50 μm, materiál: PP, formát: A4, balenie =100ks, bal. 6
2. Rýchloschnúci korekčný lak s vysokou krycou schopnosťou, skrutkovací uzáver so štetcom, objem: 20ml, farba: biela, ks 2
3. Korekčný jednorazový roller na čistú a presnú korekciu, návin: 5 m,šírka stopy: 4,2 mm, farba: biela ks 1
4. Otvárač listov s drevenou rúčkou, dĺžka: 22 cm ks 1
5. Univerzálna pečiatková farba na báze vody, vhodná na gumené a samo farbiace pečiatky, farba: čierna, objem: 30 ml ks 2
6. Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze, hrot okrúhly, šírka stopy 2,5 mm, farba: čierna, bal: 10ks/bal. bal. 1
7. Euroobal otvor z hora, lesklý,  eurodierovanie, povrch lesklý, farba: číra hrúbka: 40 μm, materiál: PP, formát: A4, balenie =100ks, bal. 5
8.  Veľké spisové spony, veľkosť: 50 mm, balenie = 100 ks/bal. bal. 1
9. Zakladač s pákovou mechanikou potiahnutý z vonkajšej strany plastom a z vnútornej hladkým papierom, chrbtový krúžok s vreckom na papierový štítok a uzatváracím mechanizmom, ochranným spodným kovaním,                                    šírka chrbta = 7,5 cm, formát =A4, farba: žltá ks 6
10. Samolepiaci bloček kocka, rozmer 76x76, farba: rôzny mix farieb, balenie: 100ks lístkov bal. 20
11. Lepiaca páska s dispenzorom, priehľadná, lesklá , rozmer: 19 mm x 10 m, ks 5
12. Baliaca lepiaca páska silne odolná a pevná, prehľadná, rozmer: 48mm x 50m ks 3
13. Zakladač na dokumenty znížený okraj pre ľahší prístup, materiál: troj vrstvová vlnitá lepenka, rozmery: 250x90x310, formát A4, farba: biela ks 15
14. Samolepiace papierové obálky  s okienkom na CD,  gramáž: 90 g/m2, rozmer 125 x 125 mm, farba: biela, balenie =100ks/bal. bal. 5
15. Poštové obálky bez okienka s odtrhávacou páskou, formát DL s odtrhávacou páskou, balenie=1000 ks bal. 1
16. Univerzálne klasické nožnice, veľkosť: 21cm, farba: čierna ks 2
17. Univerzálne zvýrazňovače neónových farieb s klipom, hrot zrezaný, šírka stopy 2 - 5 mm, sada = 4ks/bal. sada 1
18. Etikety na kotúči (cenovka etiketovacie kliešte), tvar: obdĺžnik, rozmer: 25x20 mm, farba: biela bal. 2
 3. Kancelárske potreby č. 3
Funkcia
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
2. Adresa dodania: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14, Bratislava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Stolový pracovný kalendár rok 2025, stĺpcový ks 15
2. Diár rok 2025,  varianta: týždenný , formát A5, rozmery: 14,3x20,5 cm, farba: modrá, rozsah diára: 128 strán, materiál dosiek: koženka                                                                                                                                                            Diár obsahuje: osobné údaje, plánovač dovolenky (mesačný prehľad), plánovací kalendár, telefónne predvoľby, štátne sviatky Českej a Slovenskej republiky, medzinárodné sviatky, ročný výhľad, denný layout, adresár, mapa Európy a Českej a Slovenskej republiky. ks 12
3. Baliaca páska priehľadná, rozmer: 50 mm x 60m, ks 3
4.  Lepiaca páska s dispenzorom, priehľadná, lesklá, rozmer: 19 mm x 10 m ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14, Bratislava
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky : žiadosťou o nápravu
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Vyžadujeme vystaviť tri samostatné faktúry: podrobnosti uvedené pri položkách Kancelárske potreby č. 1, Kancelárske potreby č. 2
Objednávateľ požaduje faktúru so splatnosťou 30 dní od dodania tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu závad bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie, ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

19.08.2024 08:00 — 28.08.2024 12:00

1,00 ks

1 084,60

1 084,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.08.2024 11:30

14.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 38
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.08.2024 11:38 - Vstupná ponuka 1 084,00 € Cena bez DPH
08.08.2024 20:37 - Najvýhodnejšia ponuka 1 083,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS