• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2024 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2024 08:50

Detail zákazky Z20246689

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2024 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2024 08:50

Základné údaje

Z20246689

OF-291976

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9620648

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31606300

BB KOMES - EXPORT - IMPORT, s.r.o.

27, Nevidzany, 95162, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostika porúch a nacenenie opráv autobusov IVECO

Diagnostika autobusov

  • 50113100-1 - Oprava autobusov
  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika porúch a nacenenie opráv vrátane náhradných dielov a Nh
Funkcia
Kompletná diagnostika porúch a nacenenie opráv vrátane náhradných dielov a Nh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diagnostika autobusov IVECO CROSSWAY PRO12M INT ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompletná diagnostika áno
Nacenenie a zoznam originálnych náhradných dielov áno
Nacenenie a predpokladaný počet Nh prác na odstránení závad áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia - Bratislava
Kompletná diagnostika porúch a nacenenie opráv vrátane náhradných dielov a Nh
Na základe vykonanej diagnostiky objednávateľ požaduje naceniť originálne náhradné diely, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť autobusu, záruku a prevádzkyschopnosť vyrobené priamo výrobcom autobusu alebo povereným autorizovaným výrobcom. Originálne diely musia byť navrhnuté priamo pre daný typ autobusu, musia byť vyrobené z vhodného materiálu, v potrebnej rozmerovej presnosti a dodržaním správneho technologického postupu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Po vykonaní kompletnej diagnostiky požadujeme zoznam originálnych náhradných dielov potrebných na opravu (na základe vykonanej diagnostiky) a predpokladaný čas na odstránenie závad - Nh - cenu požadujeme v tvare bez DPH a s DPH
Po uzatvorení zmluvy sa poskytovateľ služby do 5 pracovných dní skontaktuje s osobou uvedenou ako kontaktná osoba a dohodne termín pristavenia vozidiel na vykonanie diagnostiky.
Zápis o vykonaní diagnostiky spolu so zoznamom náhradných dielov a predpokladanou dĺžkou práce v Nh bude spracovaný za každý autobus samostatne. Zápis bude odberateľovi dodaný nasledujúci deň po vykonaní diagnostiky.
Dodávateľ je povinný predložiť osvedčenie o oprávnení poskytovať autorizovaný servis autobusov IVECO do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Kritériom je najnižšia cena jednej normohodiny vrátane použitého materiálu (jednotková cena).
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

19.08.2024 08:00 — 30.08.2024 12:00

2,00 kus

1 722,67

1 722,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.08.2024 10:07

13.08.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2024 16:35 - Vstupná ponuka 1 720,00 € Cena bez DPH
12.08.2024 16:35 - Najvýhodnejšia ponuka 1 720,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS