• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2024 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2024 09:27
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2024 11:35

Detail zákazky Z20246684

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2024 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2024 09:27
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2024 11:35

Základné údaje

Z20246684

OF-290811

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9620632

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompatibilné tonery

tonerové náplne, tlač, tonery kompatibilné

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompatibilné tonery
Funkcia
Dodávateľ dodá kompatibilné tonery  podľa špecifikácie, na miesto plnenia. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.).
Kompatibilné tonery: Kompatibilný toner je toner, ktorý je vyrobený neznačkovým výrobcom. Slovo kompatibilný znamená, že je vyrobený presne pre daný typ tlačiarne ako je vyrobený aj toner od originálneho výrobcu. Každá súčiastka kazety, či už optický valec, magnetický valec, stierky, čipy a ostatné súčiastky sú nové, neboli nikdy použité a sú vyskladané, otestované a zabalené pod prísnym dohľadom. Kompatibilný toner je vyrábaný presne tak isto ako originálny toner, používa sa ten istý prach, alebo atrament.
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kompatibilný toner od alternatívneho výrobcu do tlačiarne Lexmark MS 312 dn, označenie 512H - čierny 51F2H00, kapacita tlače 5 000 strán pri 5% pokrytí ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Topoľčany,  (do sídla pracoviska objednávateľa, na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené pri dovoze). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.).
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Kompatibilné tonery: Kompatibilný toner je toner, ktorý je vyrobený neznačkovým výrobcom. Slovo kompatibilný znamená, že je vyrobený presne pre daný typ tlačiarne ako je vyrobený aj toner od originálneho výrobcu. Každá súčiastka kazety, či už optický valec, magnetický valec, stierky, čipy a ostatné súčiastky sú nové, neboli nikdy použité a sú vyskladané, otestované a zabalené pod prísnym dohľadom. Kompatibilný toner je vyrábaný presne tak isto ako originálny toner, používa sa ten istý prach, alebo atrament. Tonery sú vyrobené podľa normy ISO 9001 Quality Management System a ISO 4001 Envirom
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) toner. kaziet na vlastné náklady. Použité (prázdne) toner. kazety dodávateľ prevezme od objednávateľa na základe písomnej výzvy (faxom, e-mailom), najneskôr do 5 pracovných dní.
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a s DPH podľa jednotlivých druhov tonerov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, kompatibilný/alternatívny/, poškodený, atď.) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne (e-mailom) oznámiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie resp. reklamácia bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady. Dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť do dvoch pracovných dní od oznámenia reklamácie do miesta plnenia zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. Záručná doba je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobnej v súvislosti s  použitím kompatibilného (alternatívneho) toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ s objednávateľom nedohodnú inak. Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, atď.). V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

20.08.2024 09:30 — 20.08.2024 09:31

10,00 ks

480,00

400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2024 09:32

13.08.2024 09:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2024 09:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 537
 139
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2024 10:27 - Vstupná ponuka 480,00 € Cena s DPH
12.08.2024 14:38 - Najvýhodnejšia ponuka 479,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS