45737967
Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
36531774
MEDIS Nitra, spol. s r.o.
Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK
Nákup 15 infúznych stojanov
infúzny stojan
Tovar, Služba
1. 2 ks infúzny stojan
|
|
---|---|
Funkcia |
Infúzny stojan mobilný, výškovo nastaviteľný, pre potreby zdravotníckeho zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
infúzny stojan | ks | 15 | ||
počet držiakov (háčikov) na zavesenie | ks | 4 | ||
zaťaženie pre každý hák | kg | 2 | ||
nastaviteľná výška v rozsahu | cm | 110 - 215 | ||
hmotnosť základne | kg | 1,9 | ||
počet plastových koliesok základne, z toho minimálne 2 brzdené antistatické kolieska | ks | 5 | ||
priemer koliesok základne | cm | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
S možnosťou pripevnenia infúznej pumpy, injekčného dávkovača a podobne | áno |
celonerezová konštrukcia | áno |
Plastové kvapkadlo | áno |
Kolieska pre mäkké podlahy | áno |
Dezinfikovateľné, pre použite v nemocnici | áno |
materiál držiakov/háčikov: nerez | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa |
Požaduje sa do 5 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi CE certifikát resp. Vyhlásenie o zhode. |
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 5 pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa |
Prevzatie dodaného tovaru je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní tovaru, ostáva tovar vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi tovar riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) dodania tovaru v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú cena a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. Po dodaní a zaškolení personálu začína plynúť záručná doba. |
c) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu kontaktnej osoby |
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
Kúpna cena zahŕňa aj služby spojené s dodaním tovaru t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním tovaru objednávateľovi, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záruky na tovar počas záručnej doby. |
Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku minimálne 24 mesiacov. Začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t. j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na tovare počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi na kontaktnú adresu a osobu pre zmluvné úkony tejto zmluvy . V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa . |
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, inštaláciu, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musí byť uvedená jednotková cena, DPH a celková cena s DPH. |
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy a názov zákazky. |
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Obč. zák. v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Obč, zák. neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Nemocničná 1125/8, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
02.09.2024 00:00 — 16.10.2024 16:00
15,00 ks
1 665,36
1 665,36
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2024 16:45
15.08.2024 10:00
15.08.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2024 17:39 - Vstupná ponuka | 1 660,00 | € | Cena bez DPH |
13.08.2024 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 599,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: