• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2024 16:41
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2024 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2024 11:55

Detail zákazky Z20246664

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2024 16:41
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2024 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2024 11:55

Základné údaje

Z20246664

OF-291851

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9631393

Objednávateľ

45737967

Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec

Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

04387601

EKONA COR s.r.o.

Hranická 225, Hranice IV-Drahotuše, 75361, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup EKG prístroja

EKG, kardiovaskulárne prístroje, diagnostické prístroje

  • 33123200-0 - Elektrokardiografické prístroje
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1 ks mobilný diagnostický EKG prístroj s príslušenstvom
Funkcia
Diagnostika kardiovaskulárneho systému
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
mobilný diagnostický EKG prístroj 3/6/12-kanálový ks 1
LCD displej s uhlopriečkou pre zobrazenie 3,6,12 EKG kriviek palec 8
Pamäť na archiváciu záznam 350
Frekvenčný rozsah Hz 0,05-150
Frekvenčný rozsah (pre deti) Hz 0,05-250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3/6/12-kanálový mobilný EKG prístroj áno
Softvér pre vyhodnotenie EKG záznamu áno
Integrovaná alfanumerická klávesnica áno
Prenos údajov do počítača áno
Posielanie EKG záznamu vo formáte PDF áno
OPCIA WLAN, resp. wifi áno
Formát výpisu A4 áno
Súčasný zápis kľúdového EKG z 12-tich zvodov áno
Signalizácia funkcií LED diódami áno
Kontrola mikroprocesorom áno
Prevádzka na elektrickú sieť, alebo na zabudované akumulátory s výdržou min. 4 hod. na jedno nabitie (nie pohotovostný režim) áno
detekcia kardiostimulátora áno
automatická detekcia a zaznamenanie arytmií áno
Meranie a interpretácia EKG (novorodenci, deti a dospelý) áno
min. 1ks 10-žilový pacientsky kábel áno
min. 6ks prísavné hrudné elektródy áno
min. 4ks končatinové elektródy áno
min. 1ks registračný papier áno
min. 1ks EKG gél áno
1ks sieťová šnúra áno
1ks návod na obsluhu áno
1ks kábel na prepojenie s PC áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa
Požaduje sa do 5 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi ŠÚKL kód a CE certifikát resp. Vyhlásenie o zhode.
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 5 pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike
Prevzatie dodaného tovaru je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní tovaru, ostáva tovar vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi tovar riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) dodania tovaru v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú cena a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. Po dodaní a zaškolení personálu začína plynúť záručná doba.
c) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu kontaktnej osoby
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety.
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
Kúpna cena zahŕňa aj služby spojené s dodaním prístroja t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním tovaru objednávateľovi, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záruky na tovar počas záručnej doby.
Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku minimálne 24 mesiacov. Začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t. j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia.
Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na tovare počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi na kontaktnú adresu a osobu pre zmluvné úkony tejto zmluvy . V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa .
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu.
Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musí byť uvedená jednotková cena, DPH a celková cena s DPH.
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy a názov zákazky.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Obč. zák. v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Obč, zák. neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Prevádzka na elektrickú sieť, alebo na zabudované akumulátory s výdržou min. 4 hod. na jedno nabitie (nie pohotovostný režim) áno
Navrhnutá hodnota Prevádzka na elektrickú sieť, alebo na zabudovaný akumulátor s výdržou min. 3 hod. na jedno nabitie pri kontinuálnej prevádzke áno

Upresnenie parametra na výdrž batérie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 1125/8, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

02.09.2024 00:00 — 16.10.2024 16:00

1,00 ks

1 935,81

1 935,81

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.08.2024 16:41

15.08.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 553
 35
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2024 19:56 - Vstupná ponuka 1 935,80 € Cena bez DPH
14.08.2024 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 1 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS