30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36428434
KL AUTO, s.r.o.
Rajecká cesta 538/15, Konská, 01313, SVK
Drobné oprava strojov a príslušenstva
Oprava, ošetrovanie, kosačka
Služba
1. Opravy a ošetrovanie malotraktorov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je vykonanie defektácie a následná oprava motorovej kosačky objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Malotraktor kosačka KUBOTA G26 HD GCK 54 FR3 | KS | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Malotraktor kosačka KUBOTA G26 HD GCK 54 FR3 s.č. G26363885 | Preprava techniky do miesta vykonania opravy, defektácia porúch na jednotlivých častiach kosačky a ich následná oprava. |
Názov |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred. |
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie. |
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením, v prípade že niektoré úkony nie je schopná vykonať, môže ich vykonať subdodávateľským spôsobom. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
Konečná cena v sebe zahŕňa náklady potrebné na prepravu opravovaného materiálu. |
Použité náhradné diely pri oprave musia byť originálne, nové - doposiaľ nepoužité. |
Výsledná cena zahŕňa náklady na prepravu kosačky odťahovou službou, prípadne vlastnými prostriedkami dodávateľa, zo strediska objednávateľa (Rajecká cesta 18, Žilina) do strediska dodávateľa služby a po vykonaní požadovaných úkonov na vozidle aj prepravu odťahovou službou, prípadne prostriedkami dodávateľa zo strediska dodávateľa do strediska objednávateľa. |
Kosačka bude do opravy riadne odovzdaná a o tomto odovzdaní bude spísaný protokol. Protokol bude obsahovať podrobný popis technického stavu kosačky. Pri odovzdávaní kosačky bude vyhotovená fotodokumentácia kosačky. Pri vzniku poškodenia kosačky po jej odovzdaní dodávateľovi je povinnosťou dodávateľa toto poškodenie odstrániť na vlastné náklady. |
Objednávateľ požaduje - vykonanie prehliadky kosačky a určenie ďalších porúch, ktoré nie sú spomenuté v tomto opisnom formulári a ich následnú pravu. |
Kompletná oprava žacieho ústrojenstva kosačky - výmena hlavného hriadeľa žacieho ústrojenstva, výmena ložísk žacieho ústrojenstva, výmena tesnení žacieho ústrojenstva a výmena prevádzkových kvapalín v žacom ústrojenstve. |
Objednávateľ požaduje kontrolu nastavenia pojazdu kosačky, kontrolu chodu a funkčnosti hlavného motora kosačky a jeho častí a kontrolu sústavy na prenos krútiaceho momentu od hlavného motora kosačky na žacie ústrojenstvá. |
Objednávateľ požaduje vykonanie opravy kosačky najneskôr do 20.9.2024. |
Opravená kosačka bude prevzatá objednávateľom až po odskúšaní jej funkčnosti. |
Nesplnenie ktorejkoľvek časti tohto opisného formulára (zmluvy) sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.08.2024 15:47 — 20.09.2024 15:47
1,00 Celý predmet zákazky
3 500,00
2 916,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2024 15:34
12.08.2024 16:31
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2024 01:40 - Vstupná ponuka | 3 499,99 | € | Cena s DPH |
12.08.2024 16:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 495,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: