• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2024 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2024 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2024 13:45

Detail zákazky Z20246612

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2024 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2024 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2024 13:45

Základné údaje

Z20246612

OF-291766

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9636349

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

14047152

Mgr. Darina Godálová - DAFE

K Zábraniu 854, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

10 miestny vežový systém na posilňovanie

posilňovacia veža, posilňovací stroj, posilňovacie zariadenie

  • 37442900-8 - Posilňovacie veže
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 10 miestny vežový systém (4+6) na posilňovanie:
Funkcia
- komplexný cvičebný nástroj, ktorý je nevyhnutnou pomôckou pri špecifickom fyzickom tréningu osôb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
10 miestny vežový systém (4+6) na posilňovanie kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Systém pozostávajúci a umožňujúci cvičiť uvedené úkony: Minimálny povinný parameter.
- chrbát zhora a zdola - ÁNO
- chrbát zdola - ÁNO
-  triceps v stoji - ÁNO
- protismerné kladky - ÁNO
- hrazdy - ÁNO
- peck deck - ÁNO
- delt deck - ÁNO
- bradlá - ÁNO
- hrazda bradlá a dopomocou - ÁNO
- prednosy - ÁNO
- tlaky v sede - ÁNO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3 Osobitné požiadavky na plnenie.
1.3.1 Platobné podmienky:
1.3.1.1 Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou a inštaláciou tovaru na miesto plnenia.
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo.
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 Ostatné dojednania:
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presného názvu (obchodná značka a typové označenie) naceneného výrobku / zariadenia, do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod, záručný list) v slovenskom alebo českom jazyku, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Kúpnej zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania vrátane jeho inštalácie: 1x Bratislava, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. Presná adresa dodania tovaru bude oznámená dodávateľovi po odsúhlasení splnenia podmienok špecifikácie tovaru požadovaných v bode 1.3.2.1.
1.3.2.5 Dodávateľ je povinný dodať tovar maximálne do 8 (osem) týždňov odo dňa účinnosti Zmluvy.
1.3.2.6 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania a inštalácie zariadenia aspoň 2 dni vopred.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

11.10.2024 14:00

1,00 kus

21 860,40

18 217,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2024 14:40

16.08.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 127
 109
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2024 15:04 - Vstupná ponuka 21 860,40 € Cena s DPH
12.08.2024 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 21 859,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS