Z20246609
OF-291962
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Geodetický materiál a príslušenstvo
Batérie , akumulátor, náhradné diely
Tovar, Služba
|
1. Nabíjateľná batéria do TRIMBLE T7 Tablet
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nabíjateľná batéria do jednotky TRIMBLE T7 Tablet , Batérie majú tlačidlo na rýchle overenie úrovne nabitia prostredníctvom štyroch LED diod. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 4 | ||
| Kapacita | mAh | 3150 | ||
| Napätie | V | 7,27 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ batérie: | Líthiová |
|
2. Batéria GP líthium Pro CR123A
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 9 | ||
| Kapacita | mAh | 1500 | ||
| Napätie | V | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ batérie: | Lítiová |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia , Ružová 8, Banská Bystrica |
| Požaduje sa predložiť podrobný návrh plnenia zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení zmluvy |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 07.00 do 14,00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácie. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy. |
| Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list, musí byť uvedené na faktúre. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Faktúru doručiť iba na miesto plnenia. |
| Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
26.08.2024 08:00 — 06.09.2024 14:00
2,00 súbor položiek
500,00
416,67
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia právoplatnosti zmluvy, zaslať na schválenie objednávateľovi vlastný návrh plnenia zákazky, / na mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa/, ktorý bude obsahovať zoznam materiálu s jeho presným označením.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2024 15:18
13.08.2024 10:00
13.08.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: