00325490
Mesto Michalovce
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK
31645640
FROST - service, s.r.o.
Púchovská 118, Lednické Rovne, 02061, SVK
Výmena chladiaceho kompresora Zimný štadión Michalovce
chladiaci kompresor
Tovar
1. Dodávka a výmena chladiaceho kompresora
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena jestvujúceho (demontáž a likvidácia) skrutkového kompresora Sabroe SAB 128 za nový piestový jednostupňový kompresor, ktorý bude navrhnutý pre chladivo čpavok systémom priameho chladenia ľadovej plochy. Nový kompresor (dodávka vrátane montáže a spustenia) bude zabezpečovať hlavnú prevádzku a ďalší jestvujúci piestový kompresor SABROE SMC 112S bude tvoriť jeho zálohu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladiaci kompresor | ks | 1 | ||
Chladiaci výkon pri to=12 °C | kW | 330 | ||
El. príkon | kW | 90 | ||
Odparovacia teplota | °C | -12 | ||
Kondenzačná teplota | °C | +35 | ||
Výkon elektromotora | kW | 110 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ kompresora | piestový, jednostupňový |
Chladivo | R 717 |
Názov |
1. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
2. Súčasťou dodávky kompresora bude jeho doprava, všetky potrebné demontážne, montážne a zváračské práce súvisiace s jeho pripojením do funkčného chladiaceho obvodu v režime existujúceho systému riadenia. |
3. Objednávateľ uchádzača, ktorý predloží ponuku ako Dodávateľ , ktorý nie je platiteľom DPH, bude považovať, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť ako súčasť cenovej ponuky vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania napr. katalógový list, technický list resp. technický opis a pod., na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky. V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
5. K predmetu zákazky / tovaru sa požaduje dodať doklady a dokumenty v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike. |
6. Prevzatie predmetu zákazky / tovaru sa bude realizovať osobne na základe Preberacieho / Odovzdávacieho protokolu podpísaného oboma stranami. |
7. O odovzdaní predmetu zákazky / tovaru je Dodávateľ povinný vopred upovedomiť Objednávateľa najneskôr 3 pracovné dní pred požadovaným dodacím termínom. Odovzdanie a prevzatie predmetu zákazky / tovaru potvrdia svojím podpisom oprávnení zástupcovia Dodávateľa a Objednávateľa na Protokole podľa vyššie uvedeného bodu. |
8. Objednávateľ požaduje záručnú dobu v dĺžke minimálne 24 mesiacov. |
9. Objednávateľ požaduje vykonanie záručných servisných úkonov, opráv a údržby do 48 hodín prioritne výjazdom do jeho sídla. |
10. Objednávateľ má právo predmet zákazky/tovar so zjavným chybami neprevziať, s odstrániteľnými chybami predmet zákazky / tovar prevziať až po ich odstránení. Dodávateľ zodpovedá za skryté vady, ktoré mal predmet zákazky / tovar v čase prevzatia Objednávateľom, aj keď sa porucha stane zjavnou až po tomto čase. |
11. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dodania predmetu zákazky rovnakého charakteru s požadovaným definovaným výkonom vo forme overiteľného dokladu (zmluva, faktúra, dodací list, referenčný list) s kontaktnými údajmi pre overenie. |
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
22.08.2024 00:00 — 28.02.2025 00:00
1,00 ks
80 000,00
79 430,00
1. Dodávateľ je povinný predložiť ako súčasť cenovej ponuky vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania napr. katalógový list, technický list resp. technický opis a pod., na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky. 2. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dodania predmetu zákazky rovnakého charakteru s požadovaným definovaným výkonom vo forme overiteľného dokladu (zmluva, faktúra, dodací list, referenčný list) s kontaktnými údajmi pre overenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2024 12:57
19.08.2024 12:00
19.08.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.08.2024 09:55 - Vstupná ponuka | 78 900,00 | € | Cena s DPH |
19.08.2024 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 78 828,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: