• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2024 15:40
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2024 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2024 11:10

Detail zákazky Z20246564

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2024 15:40
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2024 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2024 11:10

Základné údaje

Z20246564

OF-290872

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9610161

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

36645095

MIHI.sk, s.r.o.

Lichardova 200/13, Slovenská Ľupča, 97613, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup drogistického materiálu pre GP SR

toaletný papier, papierové utierky, mydlo

  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drogistické prostriedky
Funkcia
Toaletný papier, papierové utierky a mydlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tekuté mydlo 5l ks 40
Dvojvrstvový toaletný papier Jumbo, priemer 19 cm, 100% celulóza, 12ks/bal, útržok 9x24cm bal 100
Papierové utierky dvojvrstvové, skladané, počet 150 ks, 20 balíkov v kartóne bal 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prípade, že sa jednotlivé položky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, značku alebo typ môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalent.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene predávajúceho.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Dodanie je požadované v čase od 08:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch v sídle Objednávateľa, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Požaduje sa dodanie tovaru v lehote 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Nesplnenie niektorej z časti funkcie, technických vlastností alebo osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade Objednávateľ od zmluvy môže odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12.08.2024 00:00 — 20.08.2024 23:59

1,00 ako celok podľa Opisného formulára

11 038,08

9 198,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.08.2024 15:40

09.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 90
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2024 16:48 - Vstupná ponuka 10 798,80 € Cena s DPH
08.08.2024 21:05 - Najvýhodnejšia ponuka 9 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS