42026407
Stredná odborná škola, T. Vansovej 32, Prievidza
T. Vansovej 32, Prievidza, 97101, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Interiérový nábytok
interiérový nábytok do školy
Tovar, Služba
|
1. Interiérový nábytok do školy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie zborovne v škole |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelársky pracovný stôl, š x h x v = 2200 x 600 x 750 mm | ks | 24 | ||
| Zásuvkový kontajner pod pracovný stôl, š x v x h = 380 x 500 x 550 mm | ks | 48 | ||
| Regál, š x v x h = 900 x 2100 x 400 mm | ks | 4 | ||
| Skrinková zostava, š x v x h = 1850 x 850 x 450 | ks | 2 | ||
| Uzamykateľná skriňa, š x v x h = 450 x 1050x 500 mm | ks | 48 | ||
| Stoličky | ks | 48 | ||
| Vešiaková stena, š x v x h = 1000 x 2100 x 18 mm | ks | 1 | ||
| Deliaci horný stolový panel | ks | 12 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Kancelársky pracovný stôl | Stolová doska DTDL ( drevotriesková doska ), farba Macchiato, hrúbka 36 mm, nohy - kovové, bledosivá farba, 1x zámok, 2 prechody na káble v stolovej doske ( zapojenie počítača do el. siete ) |
| Zásuvkový kontajner pod pracovný stôl | Materiál - DTDL ( drevotriesková doska ), farba Macchiato, hrúbka dosky 18 mm, úchyty - kovové, farba bledosivá, 1 zámok |
| Regál | Materiál - DTDL ( drevotriesková doska ), farba Machiato, hrúbka dosky 18 mm, chrbát plný z DTDL |
| Skrinková zostava | Materiál - DTDL ( drevotriesková doska ), farba Macchiato, hrúbka dosky 18 mm, popis: pravá strana, ľavá strana skrinkovej zostavy poličky, stredná časť zostavy dvierková skrinka šírky cca 450 mm |
| Uzamykateľná skriňa | Materiál - DTDL ( drevotriesková doska ), farba Macchiato, hrúbka dosky 18 mm, chrbát sololit, zámok s kľúčom, 1 x vešiaková tyč, 2 x polička |
| Stoličky - opis | Pohodlná celočalúnená stohovateľná stolička s podrúčkami na kovovej podnoži. Kovová konštrukcia v bledosivej farbe. Klzáky na mäkké podlahy. Sedadlo spojené s operadlom,operadlo prešité. |
| Stoličky - opis | Poťahová látka stredne sivej farby, gramáž min. 320g/m2, odolnosť voči oderu min. 100 tisíc MD, zloženie 100 % polyester bez metalických farbív. Predné nohy prechádzajúce do područiek |
| Stoličky - opis | Obloženie područiek drevenné. Zadné nohy v tvare V prechádzajúce zozadu dopredu , vzadu priečne spojené - väčšia pevnosť stoličky |
| Vešiaková stena | Materiál - DTDL ( drevotriesková doska ), farba Macchiato, hrúbka dosky 18 mm, 1 x polička h 200 mm, pod poličku 7 ks vešiak |
| Deliaci horný stolový panel | Panel obojstranne čalúnený, farba, ako stoličky ( stredne sivá, dodržanie kvality - viď stoličky ). Panel slúži na vytvorenie diskrétnej zóny. Dva stoly zrkadlovo proti sebe, v strede deliaci panel. |
| DTDL | Drevotriesková doska, obojstranne laminovaná, určená do suchého prostredia, odolná voči poškriabaniu, nárazu. Dodržať farbu Macchito. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže a odstránenia obalových materiálov. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ odsúhlasí s dodávateľom vopred pred dodaním rozmery, materiálové prevedenie a farebný odtieň nábytku. Pokiaľ dodávateľ nepredloží na odsúhlasenie návrh prevedenia v lehote do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť a udeliť negatívnu referenciu. |
| Dodávateľ je povinný v rámci plnenia zmluvy na vyzvanie kontaktnej osoby objednávateľa vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok, s dôrazom hlavne na určenie presnosti stavebných rozmerov a prívodov ( elektrika, odpad ... ). Súčasťou prehliadky je aj predloženie vzorkovníka farieb a záväzné odsúhlasenie farieb podľa požiadavky objednávateľa. Kontaktná osoba objednávateľa, Dagmar Marcineková, t.k. 0901 918 343. Objednávateľ vyzve dodávateľa na obhliadku priestorov max. do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred. |
| Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 9. Splatnosť faktúry je 15 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, presný názov zákazky ( ,, Interiérivý nábytok" ) a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
| 13. Záruka na tovar je najmenej 36 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky. |
| 17. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| 18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Žiadame dodávateľa, aby disponoval certifikátom ISO 45001/ bezpečnosť a ochrana zdravia. |
T.Vansovej 32, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
23.08.2024 12:22 — 31.10.2024 12:22
187,00 ks
59 280,00
49 400,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.08.2024 12:30
15.08.2024 12:20
15.08.2024 12:35
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.08.2024 12:44 - Vstupná ponuka | 59 280,00 | € | Cena s DPH |
| 15.08.2024 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 55 651,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: