• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2024 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2024 13:47
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2024 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2024 14:40

Detail zákazky Z20246536

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2024 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2024 13:47
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2024 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2024 14:40

Základné údaje

Z20246536

OF-291597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9604505

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44787677

DELTA COMMERCE, s.r.o

Štadiónová 1471/3, Veľký Meder, 93201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trezory mobilné certifikované

Pancierové alebo spevnené trezory, pancierové skrinky a dvere, trezor

  • 44421000-7 - Pancierové alebo spevnené trezory, pancierové skrinky a dvere
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Malý trezor
Funkcia
Trezor Spell SB YETY 7KMK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spell SB YETY 7KMK počet kusov ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vonkajšie rozmery v × š × h 850 × 480 × 450 mm
vnútorné rozmery v × š × h 750 x 400 x 340 mm
objem 102 litrov
hmotnosť 125 kg
Vnútorná výbava vnútorná polička, kapacita 10 šanónov
Zámkový systém kľúčový trezorový zámok MAUER a mechanický kombinačný zámok LA GARD / M-LOCKS
Bezpečnostná trieda I. podľa STN EN 1143-1
Certifikát NBÚ Typ 3 (TAJNÉ); SS1=3 body
Kotvenie trezoru 4 kotvami do podlahy
Konštrukcia trezoru dvojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou
Konštrukcia dverí trojplášťová s medzistenovou výplňou
Zaistenie dverí trojstranný rozvorový mechanizmus chránený kalenou doskou
Farba antracitová, biela, čierna
 2. Veľký trezor
Funkcia
Trezor Safetronics TSS 125MLG
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trezor Safetronics TSS 125MLG počet kusov ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vonkajšie rozmery v × š × h 1250 × 600 × 435 mm
vnútorné rozmery v × š × h 1210 × 560 × 345 mm
objem 234 litrov
hmotnosť 193 kg
kapacita 21 šanónov
Vnútorná výbava 2 police, vnútorná schránka
Zámkový systém kľúčový trezorový zámok MAUER a mechanický kombinačný zámok LA GARD / M-LOCKS
Bezpečnostná trieda I. podľa STN EN 1143-1
Certifikát NBÚ Certifikát NBÚ Typ 3 (TAJNÉ); SS1=3 body
Kotvenie trezoru 2 kotvami do podlahy
Konštrukcia trezoru dvojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou
Konštrukcia dverí trojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou
Zaistenie dverí trojstranný rozvorový mechanizmus chránený kalenou doskou
Farba antracitová, biela, čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa.
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku.
Doručenie faktúry spolu s dodávkou.
Požaduje sa dodanie originálu 3 x faktúry a originálu 3 x dodacieho listu spolu s dodaním tovaru.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky.
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, 080 01, Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

14.08.2024 09:51 — 06.09.2024 09:51

4,00 ks

5 045,22

5 045,22

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.08.2024 09:52

08.08.2024 13:47

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2024 14:02

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2024 15:22 - Vstupná ponuka 5 000,00 € Cena bez DPH
07.08.2024 15:26 - Najvýhodnejšia ponuka 4 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS