• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2024 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2024 09:50

Detail zákazky Z20246526

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2024 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2024 09:50

Základné údaje

Z20246526

OF-289811

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9631375

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hnojivá 2024

rôzne hnojivá

  • 24440000-0 - Rôzne hnojivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hnojivá
Funkcia
rôzne hnojivá na účely kultivácie trávnych údolných, rovinných a svahových porastov, na začiatku aj počas vegetácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
viaczložkové hnojivo (napríklad NPK 19-8-8) - 20 kg balenie ks 31
viaczložkové hnojivo (napríklad NPK 11-7-7) - 25 kg balenie ks 20
viaczložkové hnojivo (napríklad NPK 15-15-15) - 25 kg balenie ks 323
viaczložkové  hnojivo (napríklad NPK 15-15-15) - 50 kg balenie ks 80
viaczložkové hnojivo (napríklad Travcerit jesenný) - 50 kg balenie ks 29
dusíkaté hnojivo s obsahom vápnika (napríklad DUCANIT) - 25 kg balenie ks 12
dusíkaté hnojivo s obsahom síry (napríklad Síran draselný, alebo DASA) - 25 kg balenie ks 21
fosforečné hnojivo (napríklad Superfosfát granulovaný 19% - ACHP 25 kg) - 25 kg balenie ks 21
dusíkaté hnojivo s obsahom vápenca (napríklad Liadok 27%) - 25 kg balenie ks 100
Iné hnojivá % 9,99
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
viaczložkové hnojivo (napríklad NPK 19-8-8) dusík - fosfor - draslík (20-8-8) + 2% horčíka (celoročné použitie); dodanie v 20 kg balení
viaczložkové hnojivo (napríklad NPK 11-7-7) trojzložkové hnojivo obsahujúce dusík, fosfor a draslík, obsah - dusík 11%, draslík K2O 7%, fosfor P2O5 7 %; dodanie v 25 kg balení
viaczložkové hnojivo (napríklad NPK 15-15-15) trojzložkové hnojivo obsahujúce dusík, fosfor a draslík obsah - dusík 15%, draslík K2O 15%, fosfor P2O5 15 %; dodanie v 25 kg balení
viaczložkové hnojivo (napríklad NPK 15-15-15 trojzložkové hnojivo obsahujúce dusík, fosfor a draslík obsah - dusík 15%, draslík K2O 15%, fosfor P2O5 15 %; dodanie v 50 kg balení
viaczložkové hnojivo (napríklad Travcerit jesenný) v zložení dusík (N) 10%, horčík (MgO) 2%, draslík (K2O) 25%, železo(Fe) 0,5%; dodanie v 50 kg balení
dusíkaté hnojivo s obsahom vápnika (napríklad DUCANIT) granulované dusíkaté hnojivo s obsahom vápnika, s obsahom živín: N - 15,5 %, N - NO3 - 14,45 %, N - NH4 - 1,1%, CaO - 26,5 %; dodanie v 25 kg balení
dusíkaté hnojivo s obsahom síry (napríklad Síran draselný, DASA) granulované dusíkaté hnojivo s obsahom síry, s obsahom živín: N - 26% , N-NO3- 7,5 %, N-NH4 - 13,5 %, SO3 - 32,5 %; dodanie v 25 kg balení
fosforečné hnojivo (napríklad Superfosfát granulovaný 19% - ACHP 25 kg) fosforečné (koncentrované) granulované hnojivo s obsahom fosforu 19 %, dodanie v 25 kg balení
dusíkaté hnojivo s obsahom vápenca (napríklad Liadok 27%) granulát dusičnanu amónneho s vápencom, obsahuje 27 % dusíka, dodanie v 25 kg balení
Iné hnojivá v prípade potreby bude tovar určený zo zoznamu iných hnojív, ktorý Dodávateľ doručí v súlade s požiadavkou na plnenie Zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk aktualizovaný cenník s vyplnenými farebne zvýraznenými údajmi vo formáte. xls, ktorý Objednávateľ priložil v prílohe 1 zákazky. Celková cena uvedená v cenníku bude zodpovedať celkovej cene za celkový počet tovarov uvedených v cenníku a tejto rámcovej dohode (vrátane dopravy).
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk údaje o výrobcovi a type ponúkaného hnojiva vrátane zloženia, z ktorého bude zrejmé, že ponúkané hnojivá spĺňajú technické vlastnosti uvedené Objednávateľom. Dodávateľ k dodaným tovarom priloží karty bezpečnostných údajov (v slovenskom jazyku). Tovary musia byť certifikované v súlade s platnou legislatívou EÚ (hnojivá s označením CE).
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk aktualizovanú prílohu číslo 2 zákazky vo farebne zvýraznených častiach, v ktorých uvedie špecifikáciu a ceny iných hnojív, ktoré nie sú zadefinované v tejto zmluve, ktoré má Dodávateľ k dispozícii a ktoré si Objednávateľ bude môcť objednať. Objednávateľ bude oprávnený na objednanie týchto položiek maximálne v hodnote 9,99 % z celkovej hodnoty rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie, ktoré Objednávateľ priložil v prílohe číslo 3 zákazky.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu tatiana.deveckova@svp.sk e-mailovú adresu, na ktorú bude Objednávateľ odosielať elektronické objednávky a e-mailovú adresu, z ktorej bude Dodávateľ doručovať elektronické faktúry. Prípadne zmeny e-mailových adries na zasielanie faktúr sú účinné odo dňa ich písomného oznámenia druhej zmluvnej strane zaslanej z pôvodnej e-mailovej adresy.
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar v obaloch, ktorý bude chránený pred poškodením alebo zničením, a v balení podľa čiastkových objednávok Objednávateľa. Tovar dodaný Dodávateľom musí byť označený kvalifikačným štítkom alebo nálepkou, ktoré sú vyhotovené v súlade s platnými právnymi predpismi a musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne, kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácií.
Dodávateľ je povinný dodať tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi a platnými technickými normami. Záručná doba pre tovar je minimálne 24 mesiacov od dodania.
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dodacieho listu na miesto dodania: Bratislavský kraj, Nitriansky kraj, Trnavský kraj kraj, Trenčiansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj, Košický kraj a Prešovský kraj. Dodávateľ zabezpečuje dopravu na svoje náklady a tieto sú zahrnuté v cene tovaru, vrátane nakládky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 5 pracovných dní od obdržania písomnej (e-mailovej) objednávky Objednávateľa podľa požiadaviek uvedených v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. Dovoz tovaru je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi minimálne 1 pracovný deň vopred na e-mailovú adresu, z ktorej Objednávateľ odoslal objednávku.
Objednávka musí obsahovať odvolanie sa na uzavretú zmluvu, názov, a množstvo požadovaného tovaru, požadovaný termín a miesto dodania, dátum a podpis povereného zástupcu Objednávateľa.
Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností Objednávateľa na základe čiastkových objednávok, pričom Objednávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadneho množstva odobratého tovaru. Ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky. Dodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadnych sankcií voči Objednávateľovi.
Ak sa v technickej špecifikácií uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, Objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s preukázateľne identickými vlastnosťami a s preukázateľne identickým použitím pre jednotlivé druhy tovarov uvedených vo funkčnej a v technickej špecifikácii predmetu zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za dodaný tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí tovaru Objednávateľom t. j. po podpise dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o DPH") výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť  fakturovanú sumu, názov tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB.d
Prípadne zmeny e-mailových adries na zasielanie faktúr sú účinné odo dňa ich písomného oznámenia druhej zmluvnej strane zaslanej z pôvodnej e-mailovej adresy.
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Dodávateľa; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“.
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry.
Faktúra  sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa  v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy.
Platby za uskutočnené dodávky tovaru na miesto plnenia budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch.
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene Dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani
nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti
akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie Dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Položka „Iné hnojivá“ znamená dodanie iných hnojív ako tých, ktoré sú zadefinované v tejto zmluve a ktoré má Dodávateľ k dispozícii. Položka je vyjadrená finančným limitom vo výške 9,99 % z celkovej zmluvnej ceny v EUR bez DPH. Objednávateľ túto položku doplnil s ohľadom na § 18 ods. 3 písm. b) zákona číslo 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, na základe čoho už nebude možné uzatvorenie dodatku k tejto zmluve podľa tohto ustanovenia zákona.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

637,00 ks

20 500,00

20 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.08.2024 09:00

15.08.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 148
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2024 12:47 - Vstupná ponuka 20 500,00 € Cena bez DPH
15.08.2024 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 20 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS