• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2024 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2024 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2024 11:15

Detail zákazky Z20246507

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2024 12:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2024 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2024 11:15

Základné údaje

Z20246507

OF-291829

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9599617

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

46946411

skRASTer s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač propagačných materiálov - poľovníctvo

tlačiarenské služby, brožúra, plagát

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač propagačných materiálov - poľovníctvo
Funkcia
PARAMETRE TLAČOVINY:
Grafické spracovanie, tlač a dodanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový náklad - SK (slovenská verzia) ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis tlačoviny Formát 300x200 mm, 2 x lom na formát (100x200mm), Papier – 150 g. natieraný matný, Tlač 4 /4
Podklady pre tlačovinu Tlačové podklady poskytne Objednávateľ vo formáte: docx., pdf., jpg. do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy,
Grafická príprava Požaduje sa grafická príprava a spracovanie,
Tlač Objednávateľ požaduje pred tlačou zaslať digitálny náhľad k odsúhlaseniu. Objednávateľ požaduje dodržať farebnosť tlače a dodať tlačový podklad vo formáte.pdf.,
Balenie Objednávateľ požaduje balenie do fólie po 50 ks,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Tovar bude dodaný vrátane balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním a vyložením do miesta sídla Objednávateľa.
3. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia.
4. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:Požadujeme dodržanie farebnosti tlače podľa odsúhlaseného nátlačku.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
5. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
6. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
7. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán.
8. Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č. 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

09.08.2024 11:00 — 13.08.2024 12:00

1,00 celok

208,00

208,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.08.2024 12:41

07.08.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 53
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2024 08:58 - Vstupná ponuka 208,00 € Cena bez DPH
07.08.2024 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka 205,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS