• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2024 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2024 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2024 09:55

Detail zákazky Z20246506

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2024 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2024 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2024 09:55

Základné údaje

Z20246506

OF-290711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9610135

Objednávateľ

00738271

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby Leopoldov

Gucmanova 670/19, Leopoldov, 92041, SVK

Dodávateľ

53184670

GASTROMALL s. r. o.

Čínska 2532/24, Košice - mestská časť Sídlisko Ťahanovce, 04013, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inventár stravovacích zariadení

kuchynské vybavenie, príbor, hrnce, krájače

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Inventár stravovacích zariadení
Funkcia
Na vybavenie kuchýň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č.1- LYŽICA JEDÁLENSKÁ /CATERING, na denné používanie, praktický a jednoduchý dizajn, dĺžka: 19cm. Príloha č.1 ks 450
Položka č.2 - NÔŽ JEDÁLENSKÝ /CATERING,  na denné používanie, praktický a jednoduchý dizajn,  dĺžka: 21 cm, Príloha č.2 ks 500
Položka č.3 - VIDLIČKA JEDÁLENSKÁ /CATERING, na denné používanie, praktický a jednoduchý dizajn,  dĺžka: 19cm, Príloha č.3 ks 550
Položka č.4 - Hrnček s uškom UH; určený na opakované použitie; vhodný na teplé a studené nápoje; objem 0,25l - 0,3l; vhodný do umývačky riadu; farba: rôzna bez vzorov a potlače, Príloha č.4 ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentnéplnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gucmanova 670/19, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

12.08.2024 09:00 — 09.09.2024 13:00

2 000,00 ks

1 657,00

1 380,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.08.2024 12:52

09.08.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.08.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 18
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2024 15:55 - Vstupná ponuka 1 656,00 € Cena s DPH
05.08.2024 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka 1 100,62 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS