• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2024 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2024 13:50

Detail zákazky Z20246501

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2024 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2024 13:50

Základné údaje

Z20246501

OF-289070

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9599623

Objednávateľ

36167991

Sanatórium Tatranská Kotlina, n. o.

Tatranská Kotlina 68, Vysoké Tatry, 05954, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu pre rok 2025

Dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu pre rok 2025
Funkcia
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 12 mesiacov na základe podmienok stanovených v týchto podkladoch a v nižšie uvedenom predpokladanom množstve (vykurovanie, ohrev TÚV, varenie).
Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedeného odberného miesta počas celej doby platnosti zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba na OM pre rok 2025 - Hlavná kotolňa MWh 1 785,00
Podiel zo ZM pre mesiac január % 14
Podiel zo ZM pre mesiac február % 13
Podiel zo ZM pre mesiac marec % 12
Podiel zo ZM pre mesiac apríl % 8
Podiel zo ZM pre mesiac máj % 6
Podiel zo ZM pre mesiac jún % 4
Podiel zo ZM pre mesiac júl % 3
Podiel zo ZM pre mesiac august % 3
Podiel zo ZM pre mesiac september % 5
Podiel zo ZM pre mesiac október % 9
Podiel zo ZM pre mesiac november % 11
Podiel zo ZM pre mesiac december % 12
Tolerancia odberu zemného plynu pre OM pre vyhodnocovací rok 2025 % 90 115
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
číslo OM - POD kód: SKSPPDIS001030020279 Druh tarify - S10, DMM - 1050 m3/deň,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo odberateľa.
Dodávateľ je povinný dodávať plyn do odberného miesta (OM) odberateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného miesta odberateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov (porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok).
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať plyn formou opakovaných dodávok plynu do OM odberateľa v rozsahu predpokladaného odberu plynu dohodnutého v Zmluve a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Dodávateľ je oprávnený prerušiť alebo obmedziť dodávku plynu: a) v čase, keď je obmedzená alebo prerušená distribúcia plynu do OM, b) po zistení neoprávneného odberu v OM, c) v prípade omeškania odberateľa s úhradou platby za opakovanú dodávku plynu alebo nedoplatku z vyúčtovacej faktúry.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (osobne, poštou, mailom). Dodávateľ má povinnosť do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v Objednávkovom formulári zákazky, uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, ktorého obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti : cena za služby distribúcie, cena za služby prepravy, cena za služby skladovania a cena za služby obchodníka. Rozčlenenie jednotkovej ceny bude súčasťou každej faktúry. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena bude stanovená ako celková cena s DPH za dodávku plynu počas zmluvného obdobia, t. j. na 12 mesiacov. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPEP, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesto.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Ponúknutá cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
V zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb, služieb za prepravu vrátane spotrebnej dane a DPH a to s prihliadnutím na špecifikáciu, alebo zmluvnú špecifikáciu plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžku trvania zmluvného obdobia a zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh plnenia.
V prípade, ak dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje účtovať ceny za distribučné služby a prepravu podľa platných cenových rozhodnutí ÚRSO, dodávateľ je oprávnený v prípade zmeny cien týchto služieb upraviť fakturované ceny v súlade s cenovým rozhodnutím ÚRSO, k týmto cenám bude pripočítaná platná sadzba DPH.
Uchádzač uvedie cenu za prepravu plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky vo výške podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky Dodávateľa a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky Dodávateľa.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Ak odberateľ za zmluvné obdobie odoberie množstvo energie v plyne menšie ako je Minimum spotreby za všetky OM zadefinované v časti Zmluvy „Technická špecifikácia predmetu zákazky“, má dodávateľ právo doúčtovať odberateľovi poplatok za nedočerpanie množstiev nasledovne: Poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi Dolnou toleranciou spotreby a skutočne odobratým množstvom)*0,025€/kWh.
Ak odberateľ za zmluvné obdobie odoberie množstvo energie v plyne vyššie ako je Maximum spotreby za všetky OM zadefinované v časti Zmluvy „Technická špecifikácia predmetu zákazky“, má dodávateľ právo doúčtovať odberateľovi poplatok za prečerpanie množstiev nasledovne: Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a Hornou toleranciou spotreby)*0,025€/kWh.
Dodávateľ má právo vyhodnotiť zmluvné množstvo po skončení Vyhodnocovacieho obdobia. Vyhodnocovacím obdobím je obdobie od 01.01.2025 do 31.12.2025. Tolerancia odberu zemného plynu pre odberné miesto je 90% - 115%.
Sankcie za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) môžu byť účtované iba v zmysle platného rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ sa zaväzuje: - zabezpečiť distribučné služby do odberného miesta odberateľa do výšky jeho maximálnej rezervovanej kapacity, - zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa, - zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesto odberateľa na žiadosť odberateľa, - zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa,
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa zemného plynu, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Nový dodávateľ je povinný vykonať s odbornou starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa v zmysle tejto zmluvy, podmienok OPEP, Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu a príslušných právnych predpisov tak, aby zabezpečil splnenie všetkých povinností dodávateľa plynu a tým vytvoril podmienky pre pravidelnú a plynulú dodávku plynu podľa podmienok tejto zmluvy. Porušenie uvedených povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť odberateľovi všetky skutočnosti súvisiace s plnením povinnosti zabezpečiť dodávku plynu, najmä avšak nielen o uzavretí /neuzavretí zmluvy o prístupe do distribučnej siete a distribúcii plynu, pridelení/nepridelení distribučnej kapacity pre odberné miesto odberateľa a pod.
V prípade, že nastanú objektívne okolnosti nezávislé od vôle dodávateľa, pre ktoré dodávateľ nie je spôsobilý zabezpečiť dodávku plynu podľa podmienok tejto zmluvy, dodávateľ tieto preukáže odberateľovi spolu s písomným oznámením, relevantnými písomnými dokladmi. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že v dôsledku uzavretia tejto zmluvy dôjde k zmene dodávateľa plynu, je dodávateľ povinný bezodkladne informovať odberateľa o všetkých skutočnostiach súvisiacich s touto zmenou a tieto poskytovať tak, aby odberateľ nebol touto zmenou znevýhodnený alebo inak poškodený.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými odberateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky,
- nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ:
: ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
: vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
: vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej odberateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom.
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (osobne, poštou, mailom), teda ešte pred samotným plnením zmluvy:
- dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby,
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPEP a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou zemného plynu,
Úradne overené platné povolenie na podnikanie v plynárenskom priemysle s rozsahom podnikania v dodávaní plynu podľa rozhodnutia ÚRSO v súlade s §6 zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Povolenie na podnikanie v plynárenskom priemysle musí byť platné minimálne počas trvania zmluvného vzťahu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Čestné vyhlásenie uchádzača, má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu pre rok 2025 s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve, prípadne Čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy pre rok 2025 s prevádzkovateľom distribučnej siete. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Odberateľ požaduje, aby dodávateľ bol v predchádzajúcich troch rokoch dodávateľom zemného plynu minimálne 2 korporátnym odberateľom (nie domácnostiam) v objeme minimálne 2 000 MWh/rok samostatne každému z nich, za predchádzajúce roky 2021, 2022, 2023.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2025 do 31.12.2025.
Dodávateľ a odberateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPEP), Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.
Pri podstatnom porušení povinností dodávateľa alebo odberateľa má právo druhá (poškodená) strana odstúpiť od tejto zmluvy. Odstúpenie od zmluvy je účinné k poslednému dňu kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo odstúpenie od zmluvy doručené druhej strane.
Nezabezpečenie dodávky plynu z dôvodu nečinnosti dodávateľa trvajúcej viac ako 2 kalendárne dni od účinnosti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Opakované nedodržanie kvality dodávaného plynu v rozsahu medzných hodnôt podľa technických noriem sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Odberateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu poskytujúcu kontrolu spotreby, grafické a dátové porovnanie spotreby a ďalšie informácie na jednotlivých odberných miestach odberateľa na WEB stránke dodávateľa - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania a sledovania spotrieb, a ďalšie informácie o odberných miestach odberateľa.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 01.01.2025, 00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky 31.12.2025, 24:00 hod. SEČ
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom následovne:
Fakturačné obdobie OM kalendárny mesiac
Frekvencia preddavkových platieb za OM 1-krát mesačne
Výška preddavkových platieb za OM 85% z predpokladanej spotreby na OM
Dodávateľ po skončení príslušného fakturačného obdobia (kalendárny mesiac) vystaví vyúčtovaciu faktúru, v ktorej vyfakturuje odberateľovi cenu za odberateľom skutočne odobraté množstvo zemného plynu. Vo faktúre budú zohľadnené odberateľove úhrady preddavkových platieb vykonané v príslušnom fakturačnom období.
Splatnosť preddavkovej faktúry 14 dní odo dňa vystavenia faktúry. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Splatnosť vyúčtovacej faktúry 30 dní odo dňa vystavenia faktúry. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Vystavenie faktúry najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca
Realizácia platby až po dodaní zemného plynu a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry
Celková cena pozostáva z ceny za služby obchodníka
Celková cena pozostáva z ceny za služby súvisiace s distribúciou
Celková cena pozostáva z ceny za služby súvisiace s prepravou
Celková cena pozostáva z spotrebnej dane, DPH, poplatkov ostatných služieb

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tatranská Kotlina č. 68, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

1 785,00 MWh

98 000,00

98 000,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (osobne, poštou, mailom): - Dodávateľ má povinnosť do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v Objednávkovom formulári zákazky, uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, ktorého obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti : cena za služby distribúcie, cena za služby prepravy, cena za služby skladovania a cena za služby obchodníka. Rozčlenenie jednotkovej ceny bude súčasťou každej faktúry. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. - dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby, - vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPEP a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou zemného plynu,

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.08.2024 12:58

07.08.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 73
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2024 12:26 - Vstupná ponuka 97 992,99 € Cena bez DPH
07.08.2024 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka 97 992,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS