• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2024 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2024 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2024 15:00

Detail zákazky Z20246500

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2024 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2024 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2024 15:00

Základné údaje

Z20246500

OF-291467

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9604479

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup originálnych tonerov pre Generálnu prokuratúru Slovenskej republiky

tonerové kazety, tonery, originálne tonery, tonerové náplne, tlač

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup originálnych tonerov
Funkcia
na tlač a kopírovanie
žiadame dodať originálne tonerové kazety
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP toner W2033X ks 3
HP toner W2031X ks 3
HP toner W2032X ks 3
HP toner W2030X ks 2
HP toner W2210X ks 5
HP toner W2211X ks 2
HP toner CF287X ks 5
HP toner CE410A ks 2
HP toner CE413A ks 2
HP toner CE505X ks 3
HP toner CF413A ks 3
HP toner CF259X ks 30
HP toner CE278A ks 5
HP toner CE390A ks 2
HP toner CC364A ks 1
HP toner CF360A ks 2
HP toner CF226X ks 20
HP toner W2212X ks 2
HP Toner W2213X ks 2
OKI toner B432 - 45807111 ks 8
OKI toner MC770 - 45396301 ks 1
OKI Toner MC770 - 45396303 ks 2
Sharp toner MX-61GTBA ks 6
Sharp toner MX-61GTYA ks 2
Sharp toner MX-61GTMA ks 1
Sharp toner MX-61GTCA ks 3
HP toner CF280X ks 3
HP toner CE255X ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Charakteristika pre typ tonera originálny toner
Originálny toner rozumie sa ako originálne príslušenstvo od výrobcu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Originálne tonery zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonery musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Tonery musia byť vyrobené v súlade s normami garantujúcimi enviromentálny systém menežovania ISO 14001, alebo ekvivalent vyťažiteľnosti a garancie archivovateľnosti ISO/IEC 19752, 19798, 24711 a 1179 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných obstarávateľom.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miest určených objednávateľom. Prázdne tonery dodávateľ preberie od objednávateľa pri dodávke tonerov. Prevzatie pri odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva ŽP SR.
Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím Plnenia.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy/objednávky a dôkladný popis vady.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny.
V prípade neodstrániteľnej vady Plnenia je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 7 dní odo dňa oznámenia vád nové Plnenie bez vád, ktoré je kvalitatívne a kvantitatívne zhodné s Plnením podľa tejto zmluvy.
Víťazný uchádzač dodá tovar do 10 pracovných dní odo dňa splnenia odkladacej podmienky.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12.08.2024 08:00 — 23.08.2024 15:00

1,00 ako celok podľa Opisného formulára

25 355,20

21 129,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.08.2024 12:01

08.08.2024 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2024 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 71
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2024 12:51 - Vstupná ponuka 25 354,80 € Cena s DPH
05.08.2024 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 25 353,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS